news-background
news-background

اولین تریلر سریال ابرقهرمانی Jupiter’s Legacy نت‌فلیکس رونمایی شد

«جاش دوامل» و «لزلی بیب» بازیگران نقش‌های اول این سریال ابرقهرمانی‌اند.

 

نت‌فلیکس اولین تریلر سریال ابرقهرمانی «میراث ژوپیتر» (Jupiter’s Legacy) به نویسندگی «مارک میلار» و «فرانک کوایتلی» را منتشر کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در خلاصه داستان سریال «میراث ژوپیتر» آمده است: «پس از نزدیک به یک قرن محافظت از بشر، اولین نسل از ابرقهرمانان میراث خود را به فرزندانشان می‌سپارند. اما وقتی ابرقهرمانان جوان سخت می‌کوشند ارزش‌های خود را به اثبات برسانند و اعتبار والدین خود را حفظ کنند، تنش افزایش می‌یابد. این سریال بر اساس رمان‌های مصور مارک میلار و فرانک کوایتلی اقبتاس شده و درامی ابرقهرمانانه و حماسی است که داستانی به گستردگی چند دهه دارد و پیچیدگی‌های خانواده، قدرت و تعهد را بررسی می‌کند.»

در این سریال «جاش دوامل» در نقش «شلدون سمپسون/یوتوپین»، «لزلی بیب» در نقش «گریس سمپسون/لیدی لیبرتی»، «بن دنیلز» در نقش «والتر سمپسون/برین‌ویو»، و «اندرو هورتن» و «النا کمپوریس» در نقش فرزندان گریس و شلدون برندن و کلوئی سمپسون، و  «تایلر مین» در نقش شخصیت شرور «بلک‌استار» بازی کرده‌اند.

کتاب‌های مصور «میراث ژوپیتر» که اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شده، داستان‌هایی بازگو می‌کند که در طول چند دهه روی می‌دهند. تمرکز قصه بر روی ابرقهرمانان و فرزندان‌هاست که باید میراث والدین‌شان را حفظ کنند.

نت‌فلیکس در سال‌های اخیر سریال‌های ابرقهرمانی «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy) که سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرده، و نیز عناوین دیگری با همکاری مارول از جمله «جسیکا جونز» (Jessica Jones) و «دردویل» (Daredevil) را تولید کرده است.

فصل اول سریال «میراث ژوپیتر» در قالب هشت اپیزود ۷ می (۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید