news-background
news-background

اولین تریلر ریبوت Wrong Turn منتشر شد

«سابان فیلمز» از اولین تریلر ریبوت «پیچ اشتباه» (Wrong Turn 2021) رونمایی کرد و تاریخ پخش آن را به تأیید رساند. این فیلم بنابر اعلام «بلادی دیسگاستینگ» ۲۶ ژانویه ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. سابان اخیراً امتیاز پخش این فیلم را خریداری کرده است. «بیل برومایلی» مدیر استودیو نوامبر گذشته گفته بود که ریبوت «پیچ اشتباه» هواداران را ناامید نخواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نویسندگی این فیلم به «آلن بی. مک‌الروی» سپرده شده که در سال ۲۰۰۳ قسمت اول را به نگارش درآورد. «مایک پی. نلسون» نیز کارگردان ریبوت است و ماجرای چند دوست اهل نیویورک را بازگو می‌کند که به کوهنوردی می‌روند و با «بنیاد» برخورد می‌کنند، جمعیتی که صدها سال است در کوهستان ساکن‌اند و از غریبه‌ها استقبال گرمی به عمل نمی‌آورند.

«متیو مودین»، «دیمین مافی»، «بیل سیج»، «اما دومانت»، «والری جین پارکر»، «چینی مورو»، و «دیوید هاچینسون» از جمله بازیگران این ریبوت خواهند بود. «اتحادیه فیلم آمریکا»‌ به این فیلم رده‌ی سنی بزرگسال (R)‌ داده و علتش را «خشونت شدید و خونین، تصاویر وحشت‌آور و الفاظ رکیک» ذکر کرده است.

ریبوت «پیچ اشتباه» ۲۶ ژانویه ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و بدون تردید به فاصله‌ی کوتاهی پس از آن به پلتفرم‌های دیجیتال می‌آید.

     

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۸

یوهووو... بی صبرانه منتظرم... خودشم که نویسندش، نویسنده قسمت اول هستش بدون شک عالی میشه، چون قسمت اول بهترین قسمت مجموعه بود و هیجان زیادی داشت.

نمایش اسپویل
۲۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۴

من معمولا خیلی کم نظراتم نسبت به یک فیلم منفی میشه . چون به عنوان یک ایرانی داریم فیلم های روز جهان رو مفت نگاه میکنیم و از این بابت هم راضی هستیم ولی باید بگم این فیلم جز آشغالترین و چرندترین فیلم هایی است که من تو زندگیم دیدم داستان های چرند و بی سر و ته با بازی های از اون چرندتر باعث شده که من این مجموعه فیلم رو جز 3 فیلم چرند زندگیم انتخاب کنم

نمایش اسپویل