news-background
news-background

اولین تریلر رسمی «Ant-man And Wasp» منتشر شد

مارول روز سه‌شنبه، یک روز پس از اکران جهانی «پلنگ سیاه» در برنامه «صبح بخیر آمریکا» از تریلر جدید قسمت دوم «مرد-مورچه‌ای»، که با نام «مرد-مورچه‌ای و زنبور» (Ant-Man and The Wasp) شناخته می‌شود رونمایی کرد. در این تریلر می‌بینیم که فیلم دست کم در بخش‌هایی از آن بر روی شخصیت «مرد-مورچه‌ای» یا «اسکات لنگ» با بازی «پل راد» متمرکز است که باید با پیامدهای «جنگ داخلی» رویارو شود.

در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «مرد-مورچه‌ای» به جانبداری از «کاپیتان آمریکا» در مقابل «تونی استارک» و مرد آهنی و دیگر ابرقهرمانان جبهه گرفت و در چند مرحله دستگیر و سپس به دست کاپیتان آمریکا آزاد شد. بدین ترتیب «مرد-مورچه‌ای» مانند دوران خلافکاری‌اش تحت تعقیب است.

در تریلر می‌بینیم که اعمال «مرد-مورچه‌ای» تنها خودش را به دردسر نمی‌اندازد و گریبان «هنک پایم» (مایکل داگلاس)، و دخترش «هوپ ون داین» (ایوانجلین لیلی) را هم می‌گیرد. در ادامه صدای «کسی»، دختر خردسال لنگ را می‌شنویم که به او توصیه‌هایی خردمندانه می‌کند. تریلر فیلم تأکید می‌کند که «زنبور» یا همان «هوپ ون داین» نه تنها دست کمی از «مرد-مورچه‌ای» ندارد بلکه شاید در ناکار کردن آدم بدها به وسیله حرکات رزمی از او هم بهتر باشد.

در این تریلر نمی‌بینیم که شخصیت شرور و خرابکار فیلم چه کسی است، و بیشتر زمان آن به معرفی «زنبور» می‌گذرد. و برای معرفی او هم همین بس که ببینیم یک شکلات «هلو کیتی» را به سلاحی مخرب تبدیل می‌کند. فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبور» در تاریخ 6 جولای 2018 در ایالات متحده روی پرده می‌رود.

 

مشاهده/دانلود تریلر

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید