news-background
news-background

اولین تریلر رسمی از قسمت دوم Creed منتشر شد

«رایان کوگلر» و «مایکل بی. جوردن» در سال ۲۰۱۵ با فیلم «کرید» به چندگانه «راکی» جانی دوباره بخشیدند. آن فیلم در گیشه عملکرد خوبی داشت، ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و منتقدین هم واکنش مثبتی به آن نشان دادند و در فهرست بهترین آثار سال جایش دادند. موفقیت «کرید» که با نامزدی اسکار برای «سیلوستر استالونه» تکمیل شد، به معنای بالا رفتن انتظارات از دنباله فیلم که پاییز آینده اکران می‌شود خواهد بود. قسمت دوم فیلم این بار به جای کوگلر توسط «استیو کیپل جونیور» کارگردان فیلم «لند» (The Land) کارگردانی می‌شود.

فیلم «کرید ۲» زندگی «ادونیس کرید» با بازی جوردن را به تصویر می‌کشد که خود را آماده رویارویی با «ویکتور دراگو» فرزند بوکسور بدنام «ایوان دراگو» می‌کند. این جدال، برای استالونه یادآور نبردش با ایوان است که در فیلم «راکی ۴» در سال ۱۹۸۵ روایت شد. «فلوریان مانتینو» بوکسور حرفه‌‌ای در نقش «ویکتور دراگو» بازی کرد.

«تسا تامپسون» نیز در این فیلم در نقش «بیانکا» خواننده و نامزد ادونیس به ایفای نقش پرداخته است. استودیوی MGM قسمت دوم «کرید» را در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال به اکران سینماهای ایالات متحده و کانادا درمی‌آورد. تریلر اول این فیلم را در ادامه ببینید.

 

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Creed II 2018 با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید