news-background
news-background

اولین تریلر رسمی از فیلم Glass به کارگردانی «ام. نایت شیامالان»

دنیای فیلم «ناگسستنی» (Unbreakable) و «شکاف» (Split) پس از ۱۸ سال با «گلس» (Glass) به سرانجام می‌رسد. اولین تریلر کامل از فیلم «شیشه» به کارگردانی «ام. نایت شیامالان» ساعاتی پیش منتشر شده و هواداران را در بهت فروبرده است. آخرین تریلر روانشناسانه فیلمساز «جیمز مک‌آوی»، «بروس ویلیس» و «ساموئل ال. جکسون» را برای به سرانجام رساندن چندگانه‌ای که تولیدش ۱۸ سال طول کشیده، گرد هم آورده است.

شیامالان فیلم «ناگسستنی» با بازی ویلیس در نقش «دیوید دان» و جکسون در نقش آقای گلس را در سال ۲۰۰۰ عرضه کرد و در همان ایام ایده تولید دنباله آن را در سر داشت. به سبب عملکرد ضعیف فیلم در گیشه این اتفاق رخ نداد، اما شیامالان هرگز امیدش را از دست نداد.

این کارگردان در سال ۲۰۱۶ «شکاف» را با بازی مک‌آوی روی پرده برد، فیلمی که به شکرانه حضور کوتاه ویلیس دریافتیم که داستانش در دنیای «ناگسستنی» به وقوع پیوسته است. «شکاف» از طرف مردم و منتقدین با استقبال خوبی مواجه شد و اکران موفقیت‌آمیزی داشت و همین باعث شد که کارگردان چندگانه «ناگسستنی» را به پیش براند.

«گلس» دنیای دو فیلم قبلی را به هم پیوند زده و «سارا پولسن» را هم به فهرست بازیگران چندگانه افزوده است. این فیلم باید طبق برنامه در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ توسط یونیورسال در سالن‌های سینما اکران شود. جمعه گذشته شیامالان در کامیک-کان اعلام کرد سعی می‌کند فیلم با درجه سنی فیلم PG-13 به نمایش درآید.

 

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Glass 2019 با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید