news-background
news-background

اولین تریلر درام The Starling: مواجهه «ملیسا مک‌کارتی» با اندوه

نت‌فلیکس از اولین تریلر درام «سار» (The Starling) با بازی «ملیسا مک‌کارتی» رونمایی کرد. هرچند خلاصه داستان این فیلم در مورد «مقابله با اندوه، بازسازی زندگی و دفاع از باغچه در برابر پرندگان بدسگال» به کمدی شباهت دارد، اما تریلر نشان می‌دهد که فیلم اتفاقاً عمیق است و داستانی شخصی در مورد یک تراژدی روایت می‌کند.

مک‌کارتی در فیلم نقش شخصیتی به نام «لیلی» را بازی می‌کند که به همراه همسرش «جک» با بازی «کریس اودود» باید تراژدی از دست دادن فرزندشان در حین زایمان مواجه شوند. لیلی تظاهر می‌کند که همه‌چیز روبه‌راه است تا اینکه یک سار سیاه به باغچه او هجوم می‌آورد. تریلر فیلم نماهایی از «لری» با بازی «کوین کلاین» در نقش یک روان‌شناس نیز رونمایی می‌کند.

منابع نزدیک به پروژه گزارش می‌دهند که نت‌فلیکس تنها پس از خواندن فیلمنامه و دیدن چهار دقیقه از فیلم ۲۰ میلیون دلار هزینه کرده است. «تد ملفی» کارگردان و «مت هریس» نویسنده‌ی «سار» بوده‌اند.

مک‌کارتی با نقش‌های درام بیگانه نیست و برای بازی در «هرگز مرا خواهی بخشید؟» (Can You Ever Forgive Me?) نامزد اسکار شده است. او دو سال قبل فیلم «آشپزخانه» (The Kitchen) را روی پرده داشت و قرار است در «فراهوش» (Superintelligence) و لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (Little Mermaid) دیزنی ظاهر شود.

ملفی سابقه‌ی کارگردانی «هویت‌های پنهان» (Hidden Figures) نامزد اسکار را دارد و در درام «سنت وینسنت» (St. Vincent) با مک‌کارتی و «بیل ماری» همکاری کرده است.

«سار» ۱۷ سپتامبر در سالن‌های سینما و ۲۴ سپتامبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید