news-background
news-background

اولین تریلر «جومانجی: مرحله بعد» منتشر شد: بازگشت «راک» و «کوین هارت» با یک ماجراجویی دیوانه‌وار دیگر

سونی پیکچرز امیدوار است که بار دیگر با دنباله‌ی «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در گیشه پول پارو کند.

«کوین هارت»، «دووین جانسون»، «کارن گیلان» و «جک بلک» در اولین تریلر «جومانجی: مرحله بعد» (Jumanji: The Next Level) که از این صفحه قابل مشاهده است، به سفر دیوانه‌وار دیگری می‌روند. این فیلم دنباله‌ای برای فیلم بسیار پرفروش «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» (Jumanji: Welcome to the Jungle) است که در کریسمس سال ۲۰۱۷ پرفروش شد و ۴۰۴ میلیون دلار در آمریکا و ۹۶۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این فیلم با عبور از رکورد «مرد عنکبوتی» به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی سونی در آمریکا مبدل شد، بنابراین انتظار می‌رود «مرحله‌ بعد» نیز در گیشه موفق باشد.

در «مرحله بعد»، هارت، جانسون، گیلان و بلک در نقش آواتارهای قبلی خود بازمی‌گردند و «سر داریوس بلین»، «الکس وولف»، «مورگان ترنر» و «مدیسون آیزمن» بار دیگر نقش‌های خود را تکرار می‌کنند. بازیگران جدید چندگانه نیز شامل «آکوافینا»، «دنی دویتو» و «دنی گلاور» می‌شوند. گلاور و دویتو در این دنباله با آواتارهای جانسون و هارت به دنیای بازی وارد می‌شوند.

«جیک کسدن» که پیش از «جومانجی» با کمدی‌های بزرگسالانه‌ی «معلم بد» (Bad Teacher) و «فیلم لو رفته» (Sex Tape) شناخته می‌شد، دوباره در مقام نویسنده و کارگردان بازمی‌گردد. «به جنگل خوش آمدید» سومین فیلم در دنیای جومانجی پس از فیلم کلاسیک ابتدایی آن در سال ۱۹۹۵ با بازی «رابین ویلیامز» و «زاتورا: یک ماجراجویی فضایی» (Zathura: A Space Adventure) در سال ۲۰۰۵ شمرده می‌شد.

جانسون امسال فیلم اسپین‌آف «سریع و خشن» تحت عنوان «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) را روی پرده دارد، در حالی که گیلان در «انتقام‌جویان: آخر بازی» نقش «نبولا» را ایفا کرده است. هارت از طرف دیگر فیلم مستقل و پرفروش «مزیت» (The Upside) را در کنار «برایان کرانستون» داشته و در حال حاضر انیمیشن «زندگی خصوصی حیوانات خانگی ۲» را روی پرده دارد.

سونی پیکچرز فیلم «جومانجی: مرحله بعد» را در تاریخ ۱۳ دسامبر اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۰۰

من همین الان قول میدم که اشتباه میکنن.اگه مثل یکی قبلی باز صرفا برن داخل جمانجی زیاد طرفدار نداره.باید یه چی دیگه ارائه بدن، مثلا اصلا جمانجی از کجا اومده....خیلی اشتباه بدیه دوباره فیلمو با یه داستان دیگه بسازن... :|

نمایش اسپویل