news-background
news-background

اولین تریلر انیمه Yasuke نت‌فلیکس با صداپیشگی «لاکیث استنفیلد» در نقش اولین سامورایی آفریقایی تبار

 

استنفیلد صداپیشه و تهیه‌کننده‌ی اجرایی انیمه‌ی «یاسوکه» نت‌فلیکس است.

نت‌فلیکس از اولین تریلر انیمه‌ی «یاسوکه» (Yasuke) با صداپیشگی «لاکیث استنفیلد» در نقش اولین سامورایی آفریقایی تبار تاریخ رونمایی کرد. داستان انیمه‌ی نت‌فلیکس در دنیایی خیالی و فانتزی و نسخه‌ای فئودالی از ژاپن روی می‌دهد. در این انیمه، یاسوکه باید از از دختر مرموزی در مقابل نیروهای اهریمنی محافظت کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نویسندگی «یاسوکه» به «لوشان توماس» سپرده شده که «دینامیت سیاه» (Black Dynamit) را در کارنامه دارد. در این انیمه آثار موزیکال «فلایینگ لوتوس» نامزد گرمی شنیده خواهد شد. این موزیسین در کنار استنفیلد یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی انیمه بوده است.

«یاسوکه» که داستانی در مورد یک جنگجوی واقعی در قرن شانزدهم روایت می‌کند، دارای عناصر فانتزی خواهد بود. یاسوکه‌ واقعی اغلب اولین سامورایی آفریقایی تبار تاریخ نامیده شده است.

«تاکشی کویکه» طراح شخصیت و کارگردان انیمه و «لاکیث استنفیلد» بازیگر سریال «آتلانتا» (Atlanta) و فیلم «برو بیرون» (Get Out) صداپیشه‌ی شخصیت یاسوکه خواهند بود. این انیمه محصول استودیوی MAPPA است که اخیراً فصل چهارم و پایانی «حمله به تایتان‌ها» (Attack On Titan to) را ساخته. استنفیلد اخیراً در فیلم‌های «چاقوکشی» (Knives Out) و فیلم نامزد اسکار «یهودا و مسیح سیاه» (Judas and the Black Messiah) دیده شده است.

«یاسوکه» ۲۹ آوریل ۲۰۲۱ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید