news-background
news-background

«اورلاندو بلوم» در یک سریال تلوزیونی بازی خواهد کرد

« Orlando Bloom» به تلوزیون خواهد آمد و در سریال جدیدی از استودیوی آمازون به ایفای نقش خواهد پرداخت. در سال 2013 استدیوی آمازون ساخت سریال های تلوزیونی را آغاز کرد و پخش آن ها را به صورت انحصاری انجام داد. در ابتدا این استدویو تنها کار های کمدی و برنامه های مخصوص کودکان را انجام می‌داد و در سال 2015 به محتوای درام نیز روی آورد.

از آن زمان این استدیو توانسته سریال های موفقی را وارد عرصه تلوزیون بکند که از آن عناوین زیرا می‌توان نام برد: Transparent, The Man in the High Castle, Mozart in the Jungle, Bosch

گزارش های اخیر حاکی از این است که این شبکه سریالی را در دست ساخت دارد که با عنوان «سریالی فانتزی و در یک شهر دوره ویکتوریایی» توصیف می‌شود. این سریال با سفارش مستقیم ساخته خواهد شد. نام این سریال « Carnival Row» خواهد بود و فصل اول آن هشت قسمت را در بر خواهد گرفت و ستاره مشهور سینمایی فیلم های شاهکار سینما چون «ارباب حلقه ها»و «دزدان دریایی کارائیب»، « Orlando Bloom» در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت. او همچنین به عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه فعالیت خواهد کرد.

در ماه مه اخبار حاکی از آن بود که تهیه کننده  سریال «Teen Wolf» به عنوان اجرا کننده برنامه به همراه Paul McGuigan (Luke Cage, Sherlock) در حال طرح ریزی اولیه سریال هستند. کارکتر « Bloom» با نام « Rycroft Philostrate» در این سریال حضور خواهد داشت. نقش او در این سریال یک بازرس پلیس است که تمام ریسک ها را برای حل معمای حل قتل یک دختر نمایش دهنده غریبه در کارناوال قبول خواهد کرد.

توضیح این سریال شاید برای علاقه مندان به سریال « Grimm» در شبکه ان بی سی آشنا باشد. این سریال که در شش فصل ساخته شد داستان Nick Burkhardt (David Giuntoli) را راویت می‌کند که کارگاه پلیس است و در پورتلند فعالیت دارد و می‌تواند موجودات افسانه ای برگرفته از داستان های برادران گریم را ببینید. در واقع بسیاری از اهالی پورتلند موجوداتی بودند که در قالب این موجودات پنهان شده بودند. با توجه به توصیف کارناوال به نظر می‌رسد که این محیط فانتزی نیز شبیه به این سریال باشد.

این اولین تجربه سینمایی « Orlando Bloom» است اما او با دنیای داستان های فانتزی غریبه نیست، نقش او به عنوان یک کماندار الف در ارباب حلقه ها و هابیت برای او شهرت بسیاری رقم زد. همچنین نقش او در فیلم دزدان دریایی کارائیب نیز برای او محبوبیت زیادی به همراه داشت. باید منتظر خبرهای بیشتری از این سریال و حال و هوای آن باشیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید