news-background
news-background

انیمیشن Star Wars: The Bad Batch: پروژه جدید «جنگ ستارگان» در دیزنی+ معرفی شد

چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» به نقطه‌ای رسیده که هیچ‌کس آینده‌ی آن را به صورت دقیق نمی‌تواند پیش‌بینی کند. اما یک مسئله قطعی است و آن اینکه هواداران از اضافه شدن «دیو فیلونی» به پروژه‌ی دیگری در دنیای «جنگ ستارگان» استقبال می‌کنند. دیزنی و لوکاس‌فیلم از این حقیقت آگاهند و قصد دارند سریال انیمیشن جدیدی به نام «جنگ ستارگان: گروه شرور» (Star Wars: The Bad Batch) به تهیه‌کنندگی این فیلمساز تولید کنند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

این انیمیشن جدید که داستان‌های سریال «جنگ‌های کلون» (دانلود سریال The Clone Wars با لینک مستقیم) را پی می‌گیرد، سفارش ساخت یک فصل را از دیزنی+ دریافت کرده است. دیگر تهیه‌کنندگان پروژه علاوه بر فیلونی، «آتنا پورتیو»، «جنیفر کوربت»، «برد رائو»، «کری بک» و «جاش رایمز» خواهند بود. کوربت جدا از وظایف تهیه‌کنندگی، سرپرست نویسندگان سریال نیز خواهد بود. تمامی اسامی یاد شده سابقه‌ی همکاری در دنیای انیمیشن «جنگ ستارگان» را داشته‌اند.

«اگنس چو» یکی از مدیران دیزنی+ می‌گوید: «تولید بخش پایانی سریال «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» باعث افتخار ما در دیزنی+ بود، و ما از بازخوردهای جهانی به وجد آمدیم. اگرچه «جنگ‌های کلون» به انتهای راه رسید اما همکاری ما با قصه‌گویان و هنرمندان لوکاس‌فیلم انیمیشن در ابتدای راه قرار دارد. بسیار خوشحالیم که ایده‌های «دیو فیلونی» در «گروه شرور» به واقعیت تبدیل می‌شود.»

آینده‌‌ی پروژه‌های لایو-اکشن «جنگ ستارگان» در حال حاضر سرنوشت نامعلومی دارند، اما روشن است که دیزنی و لوکاس‌فیلم حساب ویژه‌ای بر روی عناوین تلویزیونی این دنیا باز کرده‌اند. تاریخ پخش سریال مشخص نیست اما انتظار می‌رود دیزنی+ «گروه شرور» را در سال ۲۰۲۱ روی ایر ببرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید