news-background
news-background

انیمیشن Soul دیزنی و پیکسار به جای اکران در سینما به دیزنی+ می‌رود

این انیمیشن که قرار بود ۲۰ نوامبر در سالن‌های سینما اکران شود، روز کریسمس به شبکه‌ی دیزنی+ می‌آید.

با گذشت یک روز دیگر، فیلمی دیگر از تقویم اکران حذف شد. دیزنی اعلام کرد که انیمیشن «روح» (دانلود فیلم Soul با لینک مستقیم) را به جای اکران در سالن‌های سینما به دیزنی+ می‌آورد. «روح» که اولین فیلم دیزنی با شخصیت اول مرد سیاهپوست است، قرار بود ۲۰ نوامبر در سینماهای آمریکا اکران شود، اما در عوض از ۲۵ دسامبر راهی دیزنی+ خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

انیمیشن «روح» برای تمامی مشترکین دیزنی+ در دسترس قرار می‌گیرد و برخلاف «مولان» (Mulan) مشترکین برای دیدنش لازم نیست هزینه‌ی اضافی دیگری پرداخت کنند. تاریخ پخش «روح» در بازارهای بین‌المللی مشخص نیست، اما دیزنی می‌گوید این فیلم را در آینده روی پرده هم خواهد برد.

دیزنی در حالی این تصمیم را اتخاذ کرده که در هفته‌های اخیر، استودیوهای بزرگ دیگر هالیوود چند فیلم را به سال آینده موکول کرده‌اند. «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) ام‌جی‌ام، «تل‌ماسه» (Dune) برادران وارنر، هر دو به سال ۲۰۲۱ فرستاده شدند و «بتمن» (The Batman) که هنوز در حال فیلمبرداری است به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

 

تریلر جدید انیمیشن Soul پیکسار منتشر شد

 

دیزنی پیش‌تر تاریخ اکران «داستان وست‌ساید» (West Side Story) «استیون اسپیلبرگ» را به ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ تغییر داد و از رقابت در اسکار آینده صرف نظر کرد. فیلم «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) مارول و دیزنی با بازی «اسکارلت جوهانسن» و «فلورنس پیو» نیز که قرار بود ۶ نوامبر اکران شود به ۷ می ۲۰۲۱ موکول شده است. به همین ترتیب «جاودانان» (Eternals) فیلم ابرقهرمانی دیگر مارول به کارگردانی «کلوئی ژائو» به جای فوریه ۲۰۲۱ در تاریخ ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ و در واقع با یک سال تأخیر نسبت به تاریخ اولیه اکران خواهد شد.

در انیمیشن «روح» به کارگردانی «پیت داکتر» برنده‌ی اسکار و نویسندگی «کمپ پاورز» نویسنده‌ی «یک شب در میامی» (One Night in Miami)، «تینا فی»، «جیمی فاکس»، «فیلیسیا راشد»، «انجلا بست»، و «دیوید دیگز» صداپیشگی کرده‌اند. «ترنت رزنر» و «اتیکاس راس» نیز در خلق موسیقی متن فیلم به «جان باتیست» یاری رسانده‌اند.

«روح» یکی از عناوینی بود که باید در جشنواره‌ی لغو شده کن امسال و دیگر جشنواره‌ها از جمله جشنواره‌ی فیلم لندن روی پرده می‌رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵

چە خوب اینجوری خیلی خوب میشە برای ما زود با کیفیت خوب میبینیم ایشالا همە سینماها بستەشە فقط تو استریمها فیلم بگزارن :)

نمایش اسپویل