news-background
news-background

انیمیشن کلاسیک Robin Hood در دیزنی+ بازسازی می‌شود

«کاری گرنلاند» که سال گذشته «لیدی و ترمپ» را به نگارش درآورد فیلمنامه‌ی بازسازی انیمیشن کلاسیک دیزنی در سال ۱۹۷۳ را می‌نویسد.

دیزنی «رابین هود» (دانلود انیمیشن Robin Hood با لینک مستقیم) را برای بازسازی برگزید. «کارلوس لوپز استرادا» که بیشتر با فیلم جنایی «فریب‌کاری» (دانلود فیلم Blindspotting با لینک مستقیم) شناخته می‌شود برای کارگردانی به پروژه اضافه شده است. «کاری گرنلاند» که اخیراً فیلمنامه‌ی بازسازی «لیدی و ترمپ» (Lady and the Tramp) را برای استودیو نوشته، فیلمنامه‌ی «رابین هود» را می‌نویسد. «جاستین اسپرینگر» نیز که «دامبو» (Dumbo) و «ترون: میراث» (Tron Legacy) را برای دیزنی تولید کرده، به عنوان تهیه‌کننده‌ی این پروژه در دیزنی+ انتخاب شده است.

«رابین هود» برداشتی طنز و موزیکال از داستان معروف بود و حیوانات در نقش شخصیت‌ها ظاهر می‌شدند. هود روباه بود، جان کوچولو یک خرس، کشیش تاک یک دوره‌گرد، پرنس جان یک شیر شست-لیس، کلانتر ناتینگهام یک گرگ، و پیشخدمت ماریان یک روباه ماده.

این فیلم با واکنش ضد و نقیض منتقدین همراه شد اما تا سال‌ها در ذهن‌ها باقی ماند. یکی از ترانه‌های فیلم تحت عنوان «عشق» نامزد اسکار شد. «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد برداشت جدید از قصه موزیکال خواهد بود و دوباره شخصیت‌های شبه‌انسان در آن ظاهر می‌شوند اما این بار در فرمت دوگانه‌ی لایو-اکشن و گرافیک کامپیوتری.

قرارداد برای تولید این پروژه پیش از تعطیلی هالیوود و شیوع ویروس کرونا بسته شده است. گرنلاند در نگارش فیلمنامه‌ی «مادرخوانده‌شده» (Godmothered) دیزنی+ نقش داشته، فیلم بلندی که قرار بود بهار امسال با «آیلا فیشر» فیلمبرداری شود اما در پی بحران کرونا به تعویق افتاد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استرادا علاوه بر کارگردانی «فریب‌کاری» با بازی «رافائل کاسال» و «دیوید دیگز»، یکی از اپیزود‌های سریال «لژیون» (Legion) شبکه‌ی FX براساس کتاب‌های مصور مارول و «فصل تابستان» (Summertime) که درامی در مورد چند نوجوان شاعر ساکن لس‌آنجلس است را کارگردانی کرده است. این درام در ساندنس گذشته اکران شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۳۵

یادش بخیر بیست و هفت سال این انیمیشن زیبا رو دیدم امیدوارم لایو اکشنش مثل شیر شاه خوش ساخت باشه

نمایش اسپویل