news-background
news-background

انگوری رایس به فیلم "SpiderMan: HomeComing" پیوست

انگوری رایس بازیگر استرالیایی، به جمع بازیگران فیلم مشترک بین مارول و سونی یعنی " SpiderMan: HomeComing " اضافه شده است.به گزارش هالیوود ریپورتر(The Hollywood Reporter)، رایس که در فیلم The Nice Guys همبازی رایان گاسلینگ و راسل کرو بوده، برای نقشی نامشخص به دنیای مارول پا گذاشته است. رایس در این فیلم،همبازی تام هالند در نقش مرد عنکبوتی، مریسا تومه در نقش زن عمو مِی، رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی، مایکل کیتون در نقشی منفی( به احتمال زیاد شخصیت Vulture )، لوگان مارشال گرین به عنوان خبیثی دیگر، کنث جوی به عنوان مدیر مدرسه پیتر پارکر(مرد عنکبوتی) و زندیا در نقشی نام معلوم به نام میشل، میباشد. همچنین نقشهای نامشخص دیگری برای دونالد گلاور، مارتین استار، مایکل باربیری، لورا هریر و تونی رولوری وجود دارد.تام هالند به سینما کان درباره ی نام فیلم اینگونه گفته است:"

این فیلم واقعا درباره ی بازگشت به خانه است. چون پیتر پارکر در این فیلم در حال تلاش برای فهمیدن این است که او چه کسی میباشد و به چه جایی در این دنیا تعلق دارد."

فیلم مردعنکبوتی: بازگشت به خانه، توسط یان واتس(Jon Watts) در آتلانتا  کارگردانی میشود و در تاریخ 7 جولای 2017 ( 16 تیر 1396 ) به اکران در میاید.

(اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید