news-background
news-background

«اندی سمبرگ»: دنباله Palm Springs می‌تواند در وضعیتی شبیه به سریال WandaVision باشد

 

سمبرگ و همبازی‌اش «کریستین میلیوتی» هر دو به بازی در دنباله‌ی «پالم اسپرینگ» تمایل نشان داده‌اند.

 

«اندی سمبرگ» هفته‌ی گذشته برای بازی در دنباله‌ی کمدی تحسین‌شده‌ی «پالم اسپرینگ» (Palm Springs) که به‌تازگی در بریتانیا پخش شده ابراز تمایل کرد. سبمرگ و همبازی‌اش در فیلم «کریستین میلیوتی» نقش مهمانان یک مراسم عروسی را بازی می‌کنند که در یک حلقه‌ی زمانی شبیه به فیلم «روز موش‌خرما» (Groundhog Day) گرفتار می‌شوند.

سمبرگ و میلیوتی به‌تازگی در مصاحبه با «ریدیو تایمز» گفته‌اند که تفسیر عوامل فیلم از پایانش متفاوت بوده و در مورد تولید دنباله بحث‌هایی شکل گرفته است.

سمبرگ می‌گوید: «می‌تواند در مسیرهای مختلفی ادامه پیدا کند، زیرا احساس می‌کنم فیلم بسته به تفسیر شما، پایانی باز دارد حتی با وجود چنان صحنه‌ای در انتهایش. بنابراین ممکن است پایان خوشی باشد یا اینکه وضعیتی مانند سریال «وانداویژن» (WandaVision) پدید آید. دقیقاً نمی‌توان گفت که کدام است.»

پخش سریال «وانداویژن» ماه گذشته از دیزنی+ به پایان رسید. در این مجموعه‌ی ابرقهرمانی که در «دنیای سینمایی مارول» روایت می‌شد، شخصیت «واندا ماکسیموف» با بازی «الیزابت اولسن» و «ویژن» با بازی «پل بتنی» از زندگی مشترک‌شان در یک واقعیت فراطبیعی و شبیه به سیت‌کام‌های کلاسیک لذت می‌برند.

میلیوتی اضافه می‌کند: «بالطبع دنباله می‌تواند با همین عوامل ساخته شود. به یاد می‌آورم که همگی به شوخی می‌گفتیم باید کاری شبیه فیلم «پیش از طلوع» (Before Sunrise) انجام دهیم و با این شخصیت‌ها در سه مقطع مختلف از زندگی‌شان برخورد کنیم. بنابراین ممکن است دنباله‌ای با داستانی در ۱۰ سال بعد بسازیم و ببینیم برای آن‌ها چه پیش آمده.»

«پالم اسپرینگ» از سرویس آمازون پرایم ویدیو پخش شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید