news-background
news-background

«اندی سمبرگ» و «بن استیلر» به فیلم علمی-تخیلی اپل پیوستند

ایده‌ی این فیلم بدون عنوان توسط «رافائل باب واکسبرگ» خالق «بوجک هورسمن» مطرح شده است.

 

«اندی سمبرگ» بازیگر و «اندی سیارا» نویسنده فیلم «پالم اسپرینگز» (Palm Springs) در یک فیلم علمی-تخیلی به «بن استیلر» و «نوآح هالی» ملحق شدند. این فیلم در استودیوهای اپل تولید خواهد شد و قرارداد میان آن‌ها در طول آخر هفته گذشته نهایی شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جزئیاتی از داستان فیلم فاش نشده اما ایده‌ی اریجینال آن توسط «رافائل باب واکسبرگ» خالق و نویسنده‌ی «بوجک هورسمن» (BoJack Horseman) سریال انیمیشن تحسین‌شده‌ی نت‌فلیکس مطرح شده است. هالی با کمپانی «۲۶ کیز»، استیلر و «نیکی وانستاک» با کمپانی «رد اور»، سمبرگ و باب واکسبرگ از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

سیارا نویسنده‌ی فیلمنامه و تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم است و کارگردان آن در ماه‌های آینده انتخاب خواهد شد. این پروژه به لطف مشارکت عوامل «پالم اسپرینگز» به سرعت جلب توجه می‌کند. آن فیلم به نویسندگی سیارا، در مورد مردی با بازی سمبرگ بود که در یک حلقه‌ی زمانی گرفتار می‌شد. «پالم اسپرینگز» یکشنبه گذشته جوایز بهترین فیلم علمی-تخیلی/فانتزی، بهترین بازیگر مرد این ژانر برای سمبرگ و بهترین بازیگر زن این ژانر برای «کریستین میلیوتی» را در اولین دوره‌ی مراسم اهدای جوایز «ابر جوایز انتخاب منتقدین» (Critics Choice Super Awards) کسب کرد.

کمپانی اپل در حال سرمایه‌گذاری بر روی فیلمسازان شناخته‌شده‌ی هالیوود است. «اپل اریجینال فیلمز» سال ۲۰۲۰ «رو به زوال» (On the Rocks) به کارگردانی «سوفیا کاپولا»، «گری‌هوند» (Greyhound) با بازی «تام هنکس» و انمیشن «گرگ‌سواران» (Wolfwalkers) را عرضه کردند و امسال فیلم «گیلاس» (Cherry) برادران روسو با بازی «تام هالند» و «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» و «لئوناردو دی‌کاپریو» را پخش می‌کنند.

هالی خالق سریال «فارگو» (Fargo) و «لژیون» (Legion) است و نویسندگی سریال «بیگانه» (Alien) به او سپرده شده. کمپانی «رد اور» در سال‌های اخیر از کمدی فراتر رفته و مینی‌سریال «فرار از دانمورا» (Escape at Dannemora) که نامزد ۱۲ امی شد را ساخته است. پروژه‌ی بعدی آن‌ها یک سریال علمی-تخیلی درام به نام «جداسازی» (Severance) برای اپل تی‌وی با بازی «آدام اسکات» و «پاتریشا آرکت» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید