news-background
news-background

انتخاب «اندی سرکیس» برای کارگردانی Venom: Let There Be Carnage توصیه «تام هاردی» بوده است؛ «این دنباله یک داستان عاشقانه است»

سرکیس دنباله «ونوم» را «یک داستان عاشقانه» می‌خواند.

 

«تام هاردی» بازیگر، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) «اندی سرکیس» را به عنوان کارگردان این دنباله پیشنهاد کرده است. سرکیس که «موگلی: افسانه جنگل» (Mowgli: Legend of the Jungle) را در مقام کارگردان در کارنامه دارد، بیشتر به عنوان یک بازیگر موشن-کپچر در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) و «سیاره میمون‌ها» (Planet of the Apes) شناخته می‌شد. او برای کارگردانی دنباله «ونوم» رقبایی چون «تراویس نایت» کارگردان «بامبلبی» (Bumblebee) را کنار زده و جانشین «روبن فلایشر» روی صندلی کارگردانی شده است.

سرکیس در یادداشت‌های فیلمنامه «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» که سونی به‌تازگی منتشر کرده می‌گوید:‌ «به نظر من بازی تام [در قسمت اول «ونوم»] فوق‌العاده بود. درست زمینه تخصصی من – خلق شخصیت با استفاده از گرافیک رایانه‌ای. وقتی تام ناگهان تماس گرفت و گفت اگر دنباله را کارگردانی کنم عالی خواهد بود و درخواست کرد که به آن‌ها ملحق شود، فکر می‌کنم کارگردانی را می‌خواست که بتواند از بازی او حراست و آن را به جلوه‌های ویژه ترجمه کند، و کمی جنبه تألیف به آن ببخشد.»

این کارگردان اضافه می‌کند: «ما به عنوان بازیگر سال‌های زیادی به دنبال همکاری با یکدیگر بودیم و بهتر از این نمی‌شود که بالأخره فرصت همکاری با تام را پیدا کرده‌ام.»

سرکیس در بخش دیگری از یادداشت‌ها می‌گوید اسپین-آف «مرد عنکبوتی» سونی یک «داستان عاشقانه» است: «این فیلم یک داستان عاشقانه است – اما نه آن داستان عاشقانه‌ای که ممکن است تصور کنید. بیشتر در مورد رابطه غیرعادی میان سیمبیوت و میزبان است. هر رابطه عاشقانه‌ای دام خودش را دارد، فراز و نشیب خودش را دارد؛ رابطه ونوم و ادی بی‌تردید تنش‌زا و مشکل‌ساز است و نسبت به یکدیگر احساسی نزدیک به تنفر دارند. اما باید کنار هم باشند – نمی‌توانند بدون یکدیگر زندگی کنند. این رفاقت است – عشق – چیزی که در یک رابطه بیشترین اهمیت را دارد.»

شخصیت «کارنج» با بازی «وودی هارلسون» تنها شخصیت شروری نیست که در این دنباله با «ونوم» رویاروی می‌شود. مارسل در این یادداشت‌ها شخصیت شرور «شریک» که «کارنج» یا «کلتوس کسدی» به او اظهار علاقه می‌کند را «واقعاً ترسناک» خوانده است. «نایومی هریس» در «بگذار کشتار به پا شود» نقش این شخصیت را ایفا کرده است. مارسل می‌گوید: «وودی و نایومی خصوصیات منحصر به فردی به شخصیت‌هایشان اضافه کرده، ترس و جذابیت را همزمان در آن‌ها گنجانده‌اند و با مهارت تمام از آن مرز عبور کرده‌اند. وودی در نقش کلتوس، روش خودش را برای تغییر رفتارش دارد و باعث می‌شود که ندانید می‌خواهد شما را ببوسد یا بکشد. او وقتی در کنار کارنج قرار می‌گیرد، واقعاً ترسناک است و تهدیدی جدی برای ادی و ونوم. شخصیت نایومی، شریک، ابرقدرت‌های خودش را دارد. او هم به اندازه کلتوس روانی است و نیروی محرکه.»

سرکیس در مورد همکاری با هریس می‌گوید: «تاکنون چند بار با نایومی همکاری کرده‌ام و او یکی از بهترین همکاران بازیگر من بوده. در مورد اینکه صدای او چگونه باید باشد حرف‌های زیادی زدیم – این زن به مدت ۲۵ سال در یک اتاقط ضد-صدا نگهداری شده و نتوانسته با کسی به صورت کلامی ارتباط برقرار کند. چگونه باید این موضوع را قابل‌باور کرد، وقتی برای اولین بار پس از مدت‌ها به حرف می‌آید؟»

هاردی که در قسمت اول نقش «ادی براک» میزبان «ونوم» سیمبیوت را بازی کرده، برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش در مقام نویسنده با «کلی مارسل» برای نگارش فیلمنامه همکاری کرده است.

سونی به‌تازگی تأیید کرده است که فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» را دو هفته زودتر از موعد و در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید