news-background
news-background

«اندی سرکیس»: فیلم The Batman تلخ‌ترین روایت برای «شوالیه تاریکی» تا به امروز است

فیلمبرداری «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) اگرچه به تأخیر افتاده، اما «اندی سرکیس» جزئیات تازه‌ای از جمله لحن اثر «مت ریوز» کارگردان فیلم و نقش شخصیت «آلفرد پنی‌ورث» در قصه را فاش کرده است. سرکیس به تازگی در مصاحبه با «لدبایبل» اظهارات پیشین «کالین فرل» در مورد لحن فیلم را تأیید می‌کند و می‌گوید این داستان «بتمن» تلخ‌تر از نسخه‌های قبلی است و «فاصله‌ی زیادی با واقعیت ندارد.» اینکه فیلم تا چه حد تلخ است باید منتظر ماند و دید اما به نظر می‌رسد که فیلم ریوز باید با سه‌گانه‌ی «کریستفر نولان» مقایسه شود.

سرکیس علاوه بر این از رابطه‌ی آلفرد با «بروس وین/بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» نیز می‌گوید. او به «لدبایبل» می‌گوید: «فیلم بر رابطه‌ی احساسی میان آلفرد و بروس تأکید می‌کند. این رابطه در واقع در مرکز قصه قرار دارد. و فیلمنامه‌ای که مت به نگارش درآورده واقعاً عالی و بدیع است.»

در ماه آوریل، ریوز هم جزئیات دیگری در مورد قصه فاش کرده و در مصاحبه با «نردیسیت» گفته بود: «نمی‌خواستم داستانی در مورد پیشینه‌ی [بتمن] روایت کنم زیرا شخصیت او شکل گرفته. این مرد عمدتاً در کشمکش است و این فیلم در مورد چگونگی برخاستن او از این کشمکش است.» با توجه به اظهارات ریوز و سرکیس، به نظر می‌رسد که فیلم تازه‌ی «شوالیه‌ی تاریکی» احساسی‌تر از روایت‌های پیشین باشد و بر روی تبدیل شدن شخصیت به یک قهرمان تمرکز کند.

سرکیس اطلاعات دیگری از پروژه فاش نمی‌کند اما در مورد توقف فیلمبرداری در بریتانیا در ماه مارس می‌گوید: «در میانه‌ی راه فیلمبرداری نقش من بودیم وقتی که مجبور شدیم کار را متوقف کنیم. بنابراین باید دید این تعطیلی چه تأثیری بر روی پروژه خواهد داشت، اما فیلم زیبایی خواهد بود.»

سرکیس به تازگی برای مخاطبینش در شبکه‌های اجتماعی بخش‌هایی از کتاب «هابیت» را خواند. دیگر بازیگران «بتمن» شامل «زوئی کراویتز» در نقش «زن‌گربه‌ای»، «کالین فرل» در نقش «پنگوئن»، «پل دینو» در نقش «ریدلر»، «جفری رایت» در نقش «جیمز گودن»، «جان تورتورو» در نقش «کارمین فالکن» می‌شوند. اکران «بتمن» به ۱ اکتبر سال آینده‌ی میلادی (جمعه ۹ مهر ماه ۱۴۰۰) موکول شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۱۴

نمی دونم چرا ولی چرا اندی سرکیس رو خیلی دوست دارم اصلا خیلی به دلم میشینه

نمایش اسپویل