news-background
news-background

اندیشه بازی در جنگ ستارگان کریستین بل

شاید باورکردنش سخت باشد ولی تقریبا 5 سال از آخرین بازی کریستین بل در نقش بتمن در The Dark Knight Rises""  میگذرد.

 کریستین تابحال با ترک این فرانچیز مشهور در فیلم های چون "" American Hustle و ""The Big Short حضور یافته است. به تازگی نیز گفته شده است که بل قرار است در یکی از پرفروشترین فیلم های هالیوود جنگ ستارگان به بازی بپردازد.

با کریستین بل برای بازی در نقش هان سولو از سری داستانی جنگ ستارگان صحبت شده است ، ولی اینطور که بنظر می آید احتمال بستن این قرار داد با وودی هارلسون بازیگر هانگر گیم بیشتر میباشد.

در چندین پایگاه خبری گفته شده است که هردوی این بازیگران برای این نقش انتخاب شده اند. ولی طبق توییت های پایگاه دیزنی و فیلم سازی های محلی قبل از انتخاب وودی ، دیزنی به دنبال بازیگری بلند پایه میباشد.  کریستین بل نیز یکی از انتخاب های مهم برای این نقش میباشد.

تابحال معلوم نشده است که چرا بل  برای بازی در این نقش انتخاب نشده است ، اما به هر حال امیدواریم که هیچ چیزی بل را از بازی در این برنامه بازندارد و در آینده وی بازیگر نقش هان سولو باشد.

مطمئنا همه ما از دیدن کریستین در بخش هایی تاریک از جدی(jedi) یا حتی اربابان فیلم جنگ ستارگان لذت میبریم. قدرت این فضای تاریک نیز گاهی اوقات از احساساتی چون خشم سرچشمه میگیرد ، کریستین نیز که در نشان دادن خشم استاد است.

بازیگران دیگری نیز برای بازی در نقش هان سولو انتخاب شده اند.

برنامه ریزی شده بود که فیلم در می سال 2018 اکران شود ، اما تغییراتی اعمال شد و قرار شد که در ماه دسامبر فیلم اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید