news-background
news-background

اندرو گارفیلد: از اینکه در Spider-Man: No Way Home بازی نکرده‌ام پیشاپیش عذرخواهی می‌کنم

«اندرو گارفیلد» تصاویر درز شده از او در پشت صحنه «راهی به خانه نیست» را تأیید نمی‌کند.

 

«اندرو گارفیلد» می‌گوید تصاویری که از او در محل فیلمبرداری «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول درز کرده «فتوشاپ» است. «پیتر پارکر» سابق پیوستن به «تام هالند» و «توبی مگوایر» در «دنیای سینمایی مارول» را برای چندمین مرتبه تکذیب کرده است. او در ماه سپتامبر در مصاحبه با «جیمی فالن» این تصاویر درز شده را ساختگی دانسته و گفت بود: «در موردشان شنیده‌ام، و آن‌ها را دیده‌ام، فتوشاپ است.»

او در یک رویداد هوادارای برای مجله «جی‌کیو» به پرسشی در مورد این تصاویر پاسخ داده و می‌گوید: «این ویدیو در مورد فتوشاپ «مرد-عنکبوتی» است که با جیمی فالن در موردش حرف زدیم. گوش کنید، در این مقطع... دیگر کافی است. وقتی فیلم بیرون آمد همگی متوجه خواهیم شد. و یا بسیار ناامید خواهیم شد یا بسیار خوشحال، یا این یکی ممکن است بگوید: «به شما گفته بودم.» یا آن یکی ممکن است بگوید:‌ «به شما گفته بودم.» همگی خواهیم فهمید. پیشاپیش عذرخواهی می‌کنم.»

گارفیلد که به‌تازگی در فیلم موزیکال «تیک، تیک... بوم!» (tick, tick...Boom) نت‌فلیکس دیده شده، دوشنبه این هفته در مصاحبه با برنامه «تودی» نیز گفت که در «راهی به خانه نیست» بازی نکرده است: «ببینید، من در این فیلم نیستم. عاشق «مرد-عنکبوتی» هستم، همیشه بوده‌ام، خیلی خوشحالم که در آن نقش بازی کرده‌ام. خیلی هیجان‌زده‌ام که ببینم با [«راهی به خانه نیست»] چه کرده‌اند. راستش را بخواهید درست مثل شما. این یک پاسخ دیپلماتیک نیست، خیلی خیلی جدی می‌گویم.»

گارفیلد اضافه می‌کند: «تام هالند را خیلی دوست دارم، جان واتس [کارگردان فیلم] را خیلی دوست دارم،  [تهیه‌کنندگان] ایمی پاسکال و کوین فایگی را خیلی دوست دارم، و کاری که با این شخصیت و آن فیلم‌ها کرده‌اند. شخصیت مهمی برای من است. بنابراین مثل شما خیلی هیجان‌زده‌ام که ببینم در قسمت سوم چه کرده‌اند.»

گارفیلد هفته گذشته در مراسم «مرد سال» مجله «جی‌کی» در کنار هالند دیده شده، در حالی شایعه بازگشت خود را تکذیب می‌کند که «جیمی فاکس» همبازی‌اش در سه‌گانه قبلی «مرد-عنکبوتی» نقش «الکترو» را در «راهی به خانه نیست» تکرار کرده است.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با بازی هالند، زندایا، «ماریسا تومی»، «جیکوب باتالون» و «تونی ریولوری» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. دومین تریلر رسمی فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» هفته پیش رونمایی شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۳۱

هنوز داغی نمیفهمی دادش xd:

نمایش اسپویل