news-background
news-background

اندرو گارفیلد Spider-Man محبوبش را معرفی کرد؛ نظر دیوید فینچر در مورد گارفیلد

گارفیلد «مرد-عنکبوتی» محبوب خودش را معرفی کرده است.

 

«اندرو گارفیلد» با حضور در رویداد هواداری مجله «جی‌کیو» فاش کرد که «مرد-عنکبوتی» محبوبش «توبی مگوایر» است. گارفیلد که در سال ۲۰۱۲ با «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) و دنباله‌اش نقش «پیتر پارکر» یا «مرد عنکبوتی» را بازی کرده، پس از مگوایر دومین بازیگر فیلم‌های لایو-اکشن ابرقهرمان محبوب مارول بود و سپس «تام هالند» جایگزین او شد.

گارفیلد در بخشی از این مصاحبه فاش می‌کند که «توبی مگوایر» را به عنوان بهترین «مرد-عنکبوتی» انتخاب می‌کند به این علت که در دوران نوجوانی به همراه دوستانش نشئه می‌کرده و فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» سال ۲۰۰۲ را پشت هم می‌دیده‌اند.

این بازیگر ۳۸ ساله در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» همین انتخاب را تکرار می‌کند: «بدیهی است که برای من توبی مگوایر انتخاب اولم بود، یعنی عاشق آن نسخه سینمایی از شخصیت شدم. در دوران کودکی کتاب‌های کامیک و کارتون‌ها بودند اما بعد توبی را داشتید که یک هویت تعیین‌کننده در زندگی من است. بنابراین وقتی فرصت بازی در نقش او را به دست آوردم یکی از رؤیاهای دوران کودکی‌ام به حقیقت پیوست.»

گارفیلد در ادامه از «تام هالند» ستایش می‌کند: «اما از سوی دیگر تام را دارید که به نظر من یکی از تحسین‌برانگیزترین بازیگران است و او شخصیت را با دل و جان و طنز و فریبندگی و مهربانی و نیکی سرشار کرد. نوعی خیرخواهی از او متساطع می‌شود که به «پیتر پارکر» شبیه است.»

گارفیلد که به‌تازگی در فیلم موزیکال «تیک، تیک… بوم!» (tick, tick…Boom) نت‌فلیکس دیده شده، در مصاحبه‌های متعدد بازگشت به نقش «مرد عنکبوتی» را تکذیب کرده است. او به برنامه «تودی» می‌گوید در فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول بازی نکرده است: «ببینید، من در این فیلم نیستم. عاشق «مرد-عنکبوتی» هستم، همیشه بوده‌ام، خیلی خوشحالم که در آن نقش بازی کرده‌ام. خیلی هیجان‌زده‌ام که ببینم با [«راهی به خانه نیست»] چه کرده‌اند. راستش را بخواهید درست مثل شما. این یک پاسخ دیپلماتیک نیست، خیلی خیلی جدی می‌گویم.»

هالند نیز در مصاحبه با «توتال فیلم» تأکید می‌کند که مگوایر و گارفیلد در «راهی به خانه نیست» نقش‌آفرینی نکرده‌اند: «مردم باور نمی‌کنند وقتی که می‌گویم [مگوایر و گارفیلد] برنمی‌گردند. اما یک جایی مردم باید باور کنند. [می‌خندد] برای من خیلی ارزش دارد. اولین باری که می‌بینید شخصیت «داک» و سایرین برمی‌گردند، فوق‌العاده هیجان‌انگیز است – و لحظه‌ای عظیم در تاریخ سینما. سه نسل‌اند که به هم می‌پیوندند.»

گارفیلد در بخش دیگری از مصاحبه با «جی‌کیو» از زندگی خود پس از درگذشت مادرش می‌گوید: «زندگی رنگ و بافت کاملاً متفاوتی به خود گرفته. و وجود درونی‌ام کاملاً دگرگون شده. مزه‌ها، صداها، بوها، همگی متفاوت شده‌اند. هیچ‌چیز مثل سابق نیست.» او اضافه می‌کند:‌ «اما خوبی‌اش این است که من و او هیچ‌چیز را ناگفته باقی نگذاشتیم. بهترین لحظات ممکن را در کنار هم داشتیم وقتی که زنده بود. و آن دو هفته آخری که باید در کنارش می‌بودم شاید عمیق‌ترین دو هفته زندگی‌ام بود.»

«دیوید فینچر» که در «شبکه اجتماعی» (The Social Network) با گارفیلد همکاری کرده در مورد این بازیگر می‌گوید: «بعضی بازیگران، با صرف زمان و تلاش ناچیز، می‌توانند یک «رابطه» با مخاطب خلق کنند – مانند همزیستی تلقینی. کسانی که او را نگاه می‌کنند فوراً احساساتشان برانگیخته می‌شود – اما این یک مهارت اکتسابی نیست، یک موهبت معزه‌آساست.»

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با بازی هالند، زندایا، «ماریسا تومی»، «جیکوب باتالون» و «تونی ریولوری» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۵

آفرین، همه طرفدارهای واقعی اسپایدرمن قبول دارن که توبی مگوایر بهترین اسپایدرمن هستش.

نمایش اسپویل