news-background
news-background

ستایش منتقدین از نقش متفاوت «اندرو گارفیلد» در فیلم Mainstream

نمایش «اندرو گارفیلد» در فیلم «جریان اصلی» (دانلود فیلم Mainstream با لینک مستقیم) به کارگردانی «جیا کاپولا» نوه‌ی «فرانسیس فورد کاپولا» که یکشنبه (۶ سپتامبر) در ونیز اکران شد، تحسین منتقدین را به دنبال داشته است. «جریان اصلی» عصر شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرهای آن را هجو می‌کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

منتقد «تلگراف» نمایش گارفیلد را «مخاطره‌آمیز و وحشت‌آور» و در عین حال لذت‌بخش توصیف کرده در حالی که «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد علی‌رغم صحنه‌های بهت‌آور فیلم، «باید اعتراف کرد که گارفیلد به‌شدت می‌تواند مضحک باشد.» و اضافه می‌کند: «او از آن جمله بازیگران نادر است که شما را وامی‌دارد برخلاف تمایل‌تان بخندید – شاید نه در تمامی لحظات، بلکه گاهی.»

«ایندی‌وایر» شخصیت گارفیلد را «یکی از نفرت‌انگیزترین شخصیت‌های تاریخ» خوانده و می‌گوید او مثل «فرزند عجیب شخصیت «جیم موریسون» با بازی «ول کیلمر» در فیلم «دورز» (دانلود فیلم The Doors با لینک مستقیم) و «جوکر» با بازی «واکین فینیکس» است.» منتقد «اسکرین‌دیلی» نیز می‌گوید بازی گارفیلد «به خاطر ناخوشایندی بی‌رحمانه‌اش شایسته‌ی احترام است.»

کاپولا گارفیلد را بازیگری «به‌شدت باهوش» و «یکی از بهترین بازیگران نسل ما» خوانده و گفته‌ بود ساعت‌ها با او در خصوص مسائل فرهنگی گفتگو کرده. «جیسون شوارتزمن» و «کریس مسینا» از جمله دیگر بازیگران «جریان اصلی» بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید