news-background
news-background

«اندرو اسکات» ستاره‌ Sherlock به سریال فانتزی His Dark Materials پیوست

«اندرو اسکات» به اقتباس تلویزیونی شبکه‌ی HBO از «نیروی اهریمنی او» (His Dark Materials) ملحق شد. بازیگر سریال‌های «شرلوک» و «آینه‌ی سیاه» که اخیراً در سریال «فلیبگ» (Fleabag) ظاهر شده، در سریال فانتزی جدید نقش «جان پری» یا «دکتر استنیسلاس گرومان» را بازی می‌کند.

اسکات که سفارش ساخت دو فصل را دریافت کرده در فصل اول حضور نخواهد داشت، هرچند که این سریال هنوز روی ایر نرفته است. صفحه‌ی رسمی سریال در توئیتر با ارسال تصویری از اسکات و «لین مانوئل میراندا» که نقش «لی اسکورسبی» را ایفا می‌کند، پیوستن او به سریال را تأیید کرد.

«نیروی اهریمنی او» محصول مشترک HBO و BBC است و از رمان‌های پرفروش «قطب‌نمای طلایی»، «خنجر ظریف»، و «دوربین کهربایی» به نویسندگی که تحت عنوان سه‌گانه‌ی «نیروی اهریمنی او» شناخته می‌شود، اقتباس خواهد شد. داستان سریال در دنیاهایی موازی می‌گذرد، جایی که روح انسان‌ها در حیوانات سخنگویی که «اهریمن» (Daemons) نامیده می‌شوند زندگی می‌کنند. «دفنی کین» ستاره‌ی فیلم «لوگان» نقش «لیرا»ی جوان را بازی می‌کند که سعی دارد معمای کودکان گمشده را حل کند. «جیمز مک‌آووی» و «روث ویلسون» از جمله دیگر بازیگران این سریال‌اند.

تریلر «نیروی اهریمنی او» ماه گذشته در کامیک-کان رونمایی شد. این سریال اواخر سال جاری میلادی از HBO پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید