news-background
news-background

«اندرو اسکات» برای نقش «تونی بلر» در فصل جدید The Crown انتخاب شد

سازندگان «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) با «اندرو اسکات» برای بازی در این سریال مذاکره کردند. این بازیگر ۴۴ ساله ایرلندی جلسه‌ای با روسای نتفلیکس و سریال «تاج» داشته و بازی در نقش «تونی بلر» نخست وزیر پیشین انگلیس که در زمان رسیدن به قدرت هم‌سن او بوده را بر عهده بگیرد. اسکات در کارنامه خود سریال «فلیبگ» (دانلود سریال Fleabag با لینک مستقیم)، «شرلوک» (دانلود سریال Sherlock با لینک مستقیم) و فیلم «اسپکتر» (دانلود فیلم Spectre با لینک مستقیم) را دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این ملاقات اولین بار توسط «آیریش سان» گزارش شده که به گفته منبع آن‌ها «این نقش یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های سریال «تاج» بوده است. فصل نهایی این سریال ماجرای درگیری خاطره‌انگیز نخست وزیر و ملکه به دلیل بازخورد ملکه از مرگ «دایانا» در سال ۱۹۹۷ را نشان می‌دهد و سازندگان به دنبال بازیگری مثل اندرو بودند که تجربه کافی برای ایفای نقش شخصیت تاثیرگذار بلر را داشته باشد.»

اسکات با نقش «جیم موریارتی» در سریال «شرلوک» مورد توجه بسیاری قرار گرفت و به خاطر آن موفق به کسب جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۱۲ شد. به نوشته‌ی «ورایتی»، فیلمبرداری فصل پنجم اوایل ژوئیه ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. علاوه بر اسکات بازیگران چند نقش دیگر سریال نیز از جمله «ایملدا استنتون» در نقش «ملکه الیزابت دوم»، «الیزابت دبیکی» در نقش «پرنسس دایانا»، «دومینیک وست» در نقش «پرنس چارلز»، «جاناتان پرایس» در نقش «پرنس فیلیپ» و «لسلی منویل» در نقش «پرنسس مارگارت» تغییر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید