news-background
news-background

«انجلینا جولی» در فیلم Every Note Played با «کریستف والتس» همبازی شد؛ انتشار تریلر فیلم فانتزی Come Away جولی

«انجلینا جولی» و «کریستف والتس» برای بازی در اقتباس سینمایی از رمان «تمام نت‌های اجراشده» (Every Note Played) نوشته‌ی «لیسا جنووا» با استودیوی اس‌تی‌اکس وارد مذاکره شدند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جولی نقش «کارینا» را بازی می‌کند، همسر سابق یک پیانیست موفق به نام «ریچارد» با بازی والتس. مرد در زندگی خود آسیب‌های روحی زیادی متحمل شده، از جمله دوری‌گزینی دخترش وقتی که بیماری ای‌ال‌اس او تشخیص داده می‌شود. همچنانکه بیماری رو به وخامت می‌گذارد و ریچارد توانش را برای نواختن پیانو یا گذراندن زندگی‌اش از دست می‌دهد، کارینا وارد می‌شود تا از او مراقبت کند.

«مایکل سوسی» که سابقه‌ی همکاری در «به ۱۳ دلیل» (13 Reasons Why) را دارد این فیلم را کارگردانی می‌کند. «مونه کلیتون» به همراه «ریچارد بارتون لوییس» از جمله تهیه‌‌کنندگان این سریال خواهند بود. کلیتون به همراه «دیوید مندل» نویسنده‌ی فیلمنامه نیز بوده است. جنووا رمان «هنوز آلیس» (Still Alice) که در سال ۲۰۱۴ با «جولین مور» به یک فیلم بلند تبدیل شد را نیز در کارنامه دارد.

جولی اخیراً در فیلم ابرقهرمانی «جاودانان» (Eternals) مارول به همراه «ریچارد مدن»، «جما چان»، «سلما هایک»، «کیت هرینگتن»، «کمیل نانجیانی» و بسیاری دیگر جلوی دوربین رفته است. این فیلم قرار بود نوامبر امسال اکران شود اما پاندمی ویروس کرونا آن را به سال آینده موکول کرد.

جولی به تازگی در فیلم «دور شدن» (دانلود فیلم Come Away با لینک مستقیم) که از شخصیت‌های «آلیس در سرزمین عجایب» و «پیتر پن» الهام گرفته نیز مقابل «دیوید اویلوو» نقش‌آفرینی کرده است. تریلر این فیلم فانتزی که داستانی در مورد دو کودک به نام آلیس و پیتر روایت می‌کند ساعاتی پیش منتشر شد.

«دور شدن» به کارگردانی «برندا چپمن» ساخته شده که بیشتر با انیمیشن پرفروش و برنده‌ی اسکار «شجاع» (Brave) شناخته می‌شود. چپمن در سال ۱۹۹۸ به اولین زنی تبدیل شد که یک انیمیشن بلند بزرگ استودیویی را با «شاهزاده مصر» (The Prince of Egypt) کارگردانی می‌کرد. فیلم «دور شدن» ۱۳ نوامبر در سالن‌های سینما و پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید