news-background
news-background

«انتقام‌جویان» در Avengers 4 ممکن است با دشمنی نیرومندتر از تانوس روبرو شوند

حاوی اسپویلر از «جنگ بی‌نهایت»

به تاریخ اکران «انتقام‌جویان ۴» (Avengers 4) نزدیک می‌شویم و هر روز تصاویر تبلیغاتی جدیدی در شبکه‌های اجتماعی خواسته و ناخواسته درز می‌کند. اگرچه در مقطع فعلی اعتبار هیچ‌یک از این تصاویر به تأیید نرسیده، اما به نظر می‌رسد که یکی از آن‌ها از بقیه واقعی‌تر است.

این تصویر پشت جعبه یک اسباب بازی درج شده، و در آن تصاویری از «ثور» و «راکت راکن» با لباس‌های جدیدشان دیده می‌شوند. رابطه این دو شخصیت پیش از این در فیلم «جنگ بی‌نهایت» شکل گرفت ولی نکته جالب توجه لباس این دو کاراکتر است.

لباس این دو شخصیت گونه‌ای لباس فضایی سیاه و سفید است، روی آن چراغ‌های قرمز رنگی دیده می‌شود و لوگوی انتقام‌جویان در سمت چپ سینه آنان درج شده. در صورتی که این لباس‌ها معتبر باشند، انتقام‌جویان احتمالاً در قسمت بعدی فیلم به فضا سفر خواهند کرد و در آنجا به مبارزه می‌پردازند.

متن توضیحات روی جعبه به این شرح است: «ثور آزگاردی با به دست گرفتن استورم‌برکر خود علیه دشمنان جدید به مبارزه برمی‌خیزد و راکت برای محافظت از کهکشان در برابر خطری حتی عظیم‌تر با اعضایی جدید همکاری می‌کند.»

پیش‌بینی می‌شود که «اعضای جدید» گروه راکت همان انتقام‌جویان باشند. راکت به همراه «نبولا» آخرین اعضای بازمانده از محافظین کهکشان‌اند و به دنبال گرفتن انتقام کسانی که در «جنگ بی‌نهایت» توسط «تانوس» نابود شدند. ثور و راکت یک بار برای از بین بردن تانوس به سیاره‌های دیگر سفر کردند و استورم‌برکر را ساختند که نزدیک بود هدفشان را برآورده سازد.

اگر شایعه عنوان «اونجرز ۴» که هفته گذشته منتشر شد صحیح باشد و فیلم «اونجرز: نابودی» (Annihilation) نام بگیرد، این احتمال وجود دارد که مارول داستان شخصیت «انایلوس» (Annihilus) و شکل‌گیری «موج نابودی» توسط او در سراسر گیتی را وام گرفته باشد. این شخصیت در کتاب‌های کامیک دشمن «چهار شگفت‌انگیز» بوده و با ادغام دو شرکت فاکس قرن بیستم و دیزنی می‌تواند به دنیای سینمایی مارول وارد شود. در غیر این صورت نیز با توافقی پشت پرده ماول می‌تواند از کاراکتر «انایلوس» استفاده کند.

قسمت چهارم «اونجرز» در تاریخ ۳ می سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۱۲

دوستان من دنیای کامیکی مارول رو دنبال نمیکنم، و فقط از سینماییش خبر دارم، مگه از تانوس قدرت مند تر هم داریم؟! یا تو فیلم اونقدر قوی نشونش دادن؟!

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۴۸

ممنون⁦?

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۰۷

دوست عزیز، شما که فیلمهای مارول رو دنبال میکنی حتماً "دکتر استرنج" رو دیدی، شخصیت منفی اون فیلم "دورمامو" صد برابر از ثانوس قوی تر بود، ثانوس فقط بخاطره پنج سنگ بینهایت قوی بود وگرنه خودش چندان قدرتی نداره.

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۲

اینا حریف ثانوس که خیلی قوی نبود نشدن چطوری حریف Annihilus بشن.

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۵۶

شاید برای نابودیش تانوس با اونجرزها متحد بشه

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۱

انایلوس (به انگلیسی: Annihilus) یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است که در درجه اول به عنوان دشمن تیم ابرقهرمان چهار شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. شخصیت انایلوس توسط نویسنده استن لی و طراح جک کربی خلق شده‌است؛ که برای اولین بار در شمارهٔ ۶ از کمیک چهار شگفت‌انگیز سالیانه (نوامبر ۱۹۶۸) حضور پیدا کرد. او یکی از ساکنین سیارهٔ آرثروس و فرمانروای نگتیو زون است. انایلوس یک هیچ‌انگار است که به طور مداوم برای یافتن روش‌های مختلفی به منظور افزایش طول عمر خود وسواس دارد، و در از بین بردن هر آنچه که به عنوان تهدیدی برای موجودیتش به‌شمار می‌رود تردید نمی‌کند. * توانایی‌ها و قدرت‌ها انایلوس یک موجود حشره‌نما بسیار پیشرفته است و از قدرت فیزیکی ابرانسانی برخوردار می‌باشد که به او اجازه جابه‌جایی اجسام تا وزن ۵۰ تن را می‌دهد، اگرچه او حتی به واسطهٔ میله کنترل کیهانی قوی‌تر نیز خواهد شد. او پس از تبدیل خود با قدرت شخصیت هالک، توانست او و گلادیاتور را در جنگ فیزیکی شکست دهد. انایلوس به صورت خودکار قادر به پرواز است و می‌تواند خلأ فضا را تحمل کند و توانایی تنفس در خلأ فضای تهی را دارد. بافت‌های بدن انایلوس تولید سموم خستگی کمتری می‌کنند و به او اجازه می‌دهد ظرفیت توان خود را تا حداکثر ۲۴ ساعت افزایش دهد. او همچنین دارای سرعت، چابکی و واکنش ابرانسانی می‌باشد. بافت بدن انایلوس بسیار سخت و مقاوم در برابر انواع آسیب‌های جسمی است و در کنار زره‌ای که به تن می‌کند توانایی مقاومت در برابر گلوله‌های کالیبر بالا، نیروهای بالیستیک، سقوط از ارتفاعات زیاد در چندین داستان، حملات قدرتمند انرژی در کنار ضربات تأثیرگذار و قوی در اثر ضربه‌های مستقیم فیزیکی از شخصیت‌های ابرقدرتی همچون تینگ، ثور، بلاستار و نوا، همچنین دما و فشارهای شدید مانند سرمای شدید و فشار موجود در ناحیه پوچ و خلأ فضای تهی یا فشار بالا به اندازه ۰ تا ۱۵۰۰ پوند در هر اینچ مربع را دارد. با توجه به در معرض طولانی قرار گرفتن با میله کنترل کیهانی، انایلوس برای بقا نیازی به هوا، آب، غذا، و حتی خواب ندارد. پس از مرگ فیزیکی، او همیشه دوباره متولد می‌شود و بدنش از خود شبیه‌سازی‌های نارس آزاد می‌سازد که هر یک از آن‌ها از خاطرات کاملی برخوردار است.

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۱۳

ممنون از متنتون.⁦❤️⁩?

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۲۹

ازثانوس قوی تر میشه خدا دیگه

نمایش اسپویل
۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۸:۱۰

جناب "r4vani" بهت لایک دادم، کاملاً درست گفتی. بشر باید به این حد از بلوغ فکری برسه تا ((ساخته‌های ذهن خودش)) رو پرستش نکنه به عنوان یک خداپرست، امیدوارم یه روز شما ((داروین پرستان)) به این حد از بلوغ فکری برسید ضمناً دوست عزیز؛ در غرب هم نظریه فرگشت دیگه قدیمی شده و رو به نظریه خالق آوردن. منتهی خالق رو "موجودات فرا زمینی" معرفی می‌کنن گفتم دوستانی که به ژست روشن فکری علاقه دارن اطلاع داشته باشن الان پرستش موجودات فرا زمینی مُده نه فرگشت! لااقل با مُد روز پیش برید :)

نمایش اسپویل
۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۴

خدا ذائیده ذهنِ بشر نیست اینو یک پیرزنِ نخ ریس هم میدونه هر چیزی خالقی داره

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۰۹

جمله ات فوق العاده بود، لایک داری ^_^

نمایش اسپویل
۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۶

چند صد سال طول کشید تا بشر به این سطح از شعور برسه که ساخته دست خودش رو پرستش نکنه ، حالا باید دید چند سال دیگه نیاز هست تا به این بلوغ فکری برسه که ساخته ذهن خودشون رو پرستش نکنه.

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۹

این تفکر که خدا زائیدهء ذهن بشر است، زائیدهء ذهن شماست

نمایش اسپویل
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹

به هر حال هردو زائيده ذهن بشر هست

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۱۵

منظورتون از انهیلیوس همون گالاکتوس (Galactus) هست دیگه؟

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۳۱

خیر. ظاهراً دو شخصیت متفاوت هستند. در ضمن تلفظ صحیح کاراکتر انایلوس هست که اصلاح شد.

نمایش اسپویل