news-background
news-background

انتقاد هواداران از بازسازی فیلم The Bodyguard «ویتنی هیوستون»

این هفته گزارش شد که «متیو لوپز»، نمایش‌نامه‌نویس نامزد تونی برای نوشتن فیلمنامه بازسازی «بادیگارد» (The Bodyguard) «ویتنی هیوستون» انتخاب شده است. این فیلم جدید از درام رمانتیک سال ۱۹۹۲ با بازی هیوستون و «کوین کاستنر» الهام گرفته خواهد شد که بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و آهنگ‌های اریجینالش به صدر چارت‌های مختلف موسیقی راه پیدا کردند.

«لارنس کسدن» که نویسنده و تهیه‌کننده نسخه اصلی است، با کسدن پیکچرز یکی از تهیه‌کنندگان بازسازی خواهد بود. «ورایتی» می‌نویسد این پروژه از سال ۲۰۱۱ در دست ساخت قرار دارد و زوج‌هایی چون «کریس همسورث» و «تسا تامپسون» یا «چنینگ تیتوم» و «کاردی بی» در مقاطعی به پروژه نزدیک شده‌اند. اما در حال حاضر بازیگری برای این فیلم انتخاب نشده است.

نمایش «میراث» (The Inheritance) لوپز در سال ۲۰۱۸ در یانگ ویک لندن اجرا شد و برخی آن را «مهم‌ترین نمایش آمریکایی قرن» خواندند. این نمایش پاییز ۲۰۱۹ به برادوی رفت و جوایز الیور، دراما دسک، حلقه منتقدین لندن و بسیاری دیگر را دریافت کرد. لوپز اولین نویسنده لاتین تباری بود که جایزه بهترین نمایش را از سوی این تشکیلات دریافت می‌کرد.

با انتشار این گزارش بسیاری از هواداران «بادیگارد» در شکبه‌های اجتماعی نسبت به بازسازی فیلم ابراز بی‌میلی کردند. در قسمت اصلی هیوستون نقش یک خواننده و بازیگر موفق و کاستنر نقش بادیگاردش را بازی کرده است. این فیلم در آن سال با واکنش‌های متناقضی مواجه شد و چندین نامزدی «تمشک طلایی» را کسب کرد. با این حال، ساوندترک فیلم و اجرای هیوستون ستایش و به آلبومی ماندگار تبدیل شد.

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «نظرات زیادی در موردش دارم. مهم‌ترین آن‌ها این است: این فیلم را به حال خود بگذارید.» دیگری می‌گوید: «به‌هیچ‌وجه نباید «بادیگارد» را بازسازی کنند. شاید بهتر باشد میراث «ویتنی هیوستون» را دست‌نخورده باقی بگذارند.»

کاربر دیگری می‌نویسد: «هیچ‌کس تقاضای ساخته شدن چنین فیلمی نداشته، هیچ‌کس این فیلم را نمی‌خواهد!» و کاربری دیگر در توییتر می‌گوید: «نمی‌توانید «ویتنی هیوستون» را بازسازی کنید. پس چرا به خودتان زحمت می‌دهید؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید