news-background
news-background

انتقاد «آرمی همر» از مدیر مارول به خاطر حمایت مالی از ترامپ

«ایکوئیناکس» و «سول‌سایکل» تنها شرکت‌هایی نیستند که از «دونالد ترامپ» حمایت می‌کنند.

دو شرکت «ایکوئیناکس» و «سول‌سایکل» که در زمینه‌ی آمادگی جسمانی فعالیت می‌کنند به سبب حمایت «استیون راس» مالک میلیاردر آن و برگزاری مراسم جمع‌آوری کمک مالی برای «دونالد ترامپ» از طرف بسیاری از مردم آمریکا تحریم شده است. اما راس تنها فرد ثروتمندی نیست که قرار است از رئیس جمهور حمایت مالی به عمل آورد. «آرمی همر» بازیگر فیلم «مرا به نام خود بخوان» جمعه شب «آیزک پرلماتر» مدیرعامل فعلی «مارول اینترتینمنت» را به خاطر حمایت از ترامپ متهم کرده است.

همر در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «حالا که همه از شرکت ایکوئیناکس صحبت می‌کنند شاید فرصت خوبی باشد که اشاره کنیم یکی از حامیان مالی اصلی ترامپ مدیر مارول اینترتینمنت (آیزک پرلماتر) است. محض اطلاع عرض کردم.»

پرلماتر از آپریل سال ۱۹۹۳ یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی مارول کامیکس شد. او از اواخر نوامبر ۲۰۰۱ به سمت نائب رئیس و به دنبال آن در ژانویه ۲۰۰۵ به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب شد. پرلماتر پس از خریداری شدن مارول توسط دیزنی مدیرعامل باقی ماند و تا به امروز به عنوان رئیس شرکت فعالیت می‌کند.

پرلماتر که همواره از ترامپ حمایت مالی کرده در سال ۲۰۱۶ وقتی که ترامپ هنوز برای ریاست جمهوری رقابت می‌کرد ۱ میلیون دلار به کمپین او اهدا کرد. لورا همسر پرلماتر نیز یکی از اعضای کمیته‌ی تحلیف ترامپ بود. همر مستقیماً مردم را به تحریم مارول فرانمی‌خواند اما توجه عموم را به این مسئله جلب می‌کند.

همر تاکنون در فیلم‌های مارول ظاهر نشده و به نظر نمی‌رسد که به این زودی در ظاهر شود. او قرار بود فیلم «لیگ عدالت» به کارگردانی «جورج میلر» نقش «بتمن» را بازی کند اما این پروژه از مرحله‌ی پیش‌تولید فراتر نرفت. اوایل امسال نیز شایعه‌ی بازی او در فیلم «بتمن» به کارگردانی «مت ریوز» شنیده می‌شد اما در نهایت «رابرت پتینسون» برای بازی در نقش «بروس وین» انتخاب شد. پروژه‌های بعدی همر «سرزمین رؤیا» (Dreamland) به کارگردانی «نیکلاس جارکی»، و اقتباس «بن ویتلی» از «ربکا» (Rebecca) برای نت‌فلیکس خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید