news-background
news-background

همزمان با انتشار سریال Hannibal در نت‌فلیکس، «مدس میکلسن» شایعه تولید فصل چهارم را قوت بخشید

سه فصل سریال «هنیبال» به تازگی به نت‌فلیکس آمده و هواداران همچنان منتظر ساخته شدن فصل چهارم آنند.

«مدس میکلسن» همزمان با انتشار سه فصل سریال محبوب «هنیبال» (دانلود سریال Hannibal با لینک مستقیم) شبکه‌ی NBC از طریق نت‌فلیکس، با نوشتن یک جمله آتش گمانه‌زنی هواداران در مورد تولید فصل چهارم را شعله‌ور ساخت. میکلسن در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ««هنیبال» در ماه ژوئن به نت‌فلیکس می‌آید. آیا فصل چهارم در راه است؟» این سریال در سال ۲۰۱۵ توسط شبکه‌ی NBC کنسل اعلام شده بود. «برایان فولر» خالق سریال همواره اعلام کرده است که قصد تولید فصل چهارم را داشته.

میکلسن آوریل سال ۲۰۱۶ در مصاحبه با «اکسپرس» گفته بود که «هنیبال» ممکن است دو تا چهار سال آینده بازگردد. به همین علت است که انتشار سریال از طریق نت‌فلیکس موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها در این باره شد. نت‌فلیکس سابقه‌ی نجات سریال‌های کنسل‌شده را در سال‌های گذشته داشته و فصل چهارم «لوسیفر» (دانلود سریال Lucifer با لینک مستقیم) را ساخته و قصد تولید فصل پنجم و حتی ششم را هم دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

میکلسن در مورد کنسل شدن «هنیبال» به «اکسپرس» گفته بود: «همه‌ی ما خشمگین و ناراحت هستیم. دیوانگی است. ما فکر می‌کردیم که قطعاً فصل چهارم ساخته خواهد شد. انتظار نداشتیم فصل دوم و سوم ساخته شود، اما [پس از پخش فصل سوم] فکر می‌کردیم که فصل چهارم قطعاً به تولید می‌رسد. از این تصمیم بسیار شگفت‌زده شدیم.» دانلود فیلم با لینک مستقیم.

او اضافه کرده بود: «[آینده‌] سریال به برایان [فولر] بستگی دارد. او کلید، اساس و قلب سریال است. باید صبر کنیم و ببینیم گام بعدی او چیست. اما همگی می‌دانیم که دو یا سه سال آینده می‌توانیم به راحتی این سریال را ادامه دهیم. می‌توانیم مثلاً چهار سال آینده آن را ادامه دهیم. اگر برایان موافق باشد، همگی آماده‌ایم.»

سه فصل اول سریال «هنیبال» از جمعه هفته‌ی آینده به نت‌فلیکس می‌آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۵۴

I cant wait!!!!!!???

نمایش اسپویل
۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹

جوونم نت فلیکس

نمایش اسپویل
۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹

وااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نمایش اسپویل
۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴

بالاخره ولی هیچی به پای هنیبال انتونی هاپکینز نمیرسه

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۷

قطعاً

نمایش اسپویل