news-background
news-background

انتشار تصاویر جدید از The Irishman به همراه تریلر رسمی

نت‌فلیکس چهارشنبه شب چندین تصویر جدید از فیلم گنگستری جدید «مارتین اسکورسیزی» در آستانه‌ی اکران فیلم در جشنواره‌ی نیویورک منتشر کرد.

فیلم «ایرلندی» (The Irishman) اثر جدید «مارتین اسکورسیزی» تا چند روز آینده برای اولین بار در فستیوال فیلم نیویورک اکران می‌شود و نت‌فلیکس به همین مناسبت تصاویر جدیدی از فیلم به همراه تریلر رسمی منتشر کرده است. اسکورسیزی بار دیگر به خلق اثری گنگستری روی آورده، ژانری که سال‌ها قبل با «رفقای خوب» و «کازینو» نام او را مطرح کرد. «ایرلندی» روی کاغذ بهترین فیلم اسکورسیزی به نظر می‌‌رسد، نه تنها به سبب ژانرش بلکه همکاری مجدد فیلمساز با «رابرت دنیرو». این دو پیش از این فیلم‌های تحسین‌شده‌ای نظیر «راننده تاکسی» و «گاو خشمگین» را با همکاری یکدیگر ساخته‌اند و به همین علت انتظارات از «ایرلندی» بسیار بالا رفته است.

دنیرو در «ایرلندی» نقش «فرانک شیران» را ایفا کرده، کهنه سرباز جنگ جهانی دوم که به یک آدمکش تبدیل می‌شود و در مرگ «جیمی هوفا» سهیم است. «استیون زیلیان» که در فیلم «دار و دسته‌ی نیویورکی» با اسکورسیزی همکاری کرده و نگارش فیلم‍نامه‌های «دختری با خالکوبی اژدها»، «مانی‌بال» و «گانگستر آمریکایی» را در کارنامه دارد، فیلمنامه‌ی «ایرلندی» را از کتاب غیرداستانی «شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌زنی» اقتباس کرده است. پاچینو در این فیلم در نقش هوفا ظاهر می‌شود و برای اولین بار با اسکورسیزی همکاری می‌کند. «جو پشی» نیز که برای بازی در فیلم «رفقای خوب» اسکورسیزی برنده‌ی اسکار شد در نقش «راسل بوفالینو» یکی از اعضای خلافکاران بازی می‌کند. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل «بابی کاناواله»، «هاروی کیتل»، «ری رومانو» و «آنا پاکین» می‌شود.

نت‌فلیکس پیش از انتشار فیلم در سرویس استریمینگ و سالن‌های سینما در جشنواره‌ی فیلم نیویورک اکران می‌کند و امیدوار است مانند «رما» نامزدی اسکار را به دست آورد. این فیلم از ۱ نوامبر (جمعه، ۱۰ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا به صورت محدود روی پرده خواهد رفت و سه هفته بعد و در تاریخ ۲۷ نوامبر (چهارشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۸) در اختیار مشترکین شبکه قرار می‌گیرد. «ایرلندی» علاوه بر نیویورک در فستیوال‌های دیگری از جمله رم نیز به نمایش درخواهد آمد.

«ایرلندی» اولین اثر بلند سینمایی اسکورسیزی پس از «سکوت» است. او در ابتدا قصد داشت این فیلم را با همکاری پارامونت تولید کند اما افزایش بودجه به علت وجود جلوه‌های ویژه برای جوان‌تر ساختن بازیگران موجب شد پروژه به نت‌فلیکس فروخته شود. پاچینو، دنیرو و پشی با جلوه‌های ویژه‌ی پیشرفته سه دهه جوان‌تر به نظر می‌رسند و همین مسئله موجب شده بودجه تا ۱۶۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند.

تریلر رسمی «ایرلندی» را از این صفحه مشاهده کنید.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید