news-background
news-background

انتشار تصاویر جدید از فصل سوم Westworld به همراه عناوین اپیزودها

نزدیک به یک هفته تا آغاز پخش فصل سوم «وست‌ورلد» (دانلود سریال Westworld با لینک مستقیم) باقی مانده اما با انتشار تصاویر جدید از این فصل توسط HBO، انتظار کشیدن اندکی آسان‌تر شده است. شبکه‌ علاوه بر این تصاویر، عناوین اپیزودها، خلاصه‌ی داستان قسمت‌ها و فهرست نویسندگان و کارگردانان چهار اپیزود ابتدایی فصل سوم را هم منتشر کرده است.

تاکنون اطلاعات اندکی از فصل سوم منتشر شده بود بنابراین این جزئیات برای هواداران اهمیت زیادی خواهد داشت. تا پیش از این معلوم نبود که «آرون پل»‌ در سریال چه نقشی بازی می‌کند و تریلر آن تنها رهگذر دوست‌داران سریال برای آشنایی با این شخصیت و فضای جدید سریال بود که به گونه‌ای توسط «لیزا جوی» و «جاناتان نولان» ریبوت شد.

فصل سوم از جایی آغاز می‌شود که فصل دوم به پایان رسیده بود، اما این بدان معناست که دلورس با بازی «ایوان ریچل‌ وود» به دنیای حقیقی قدم گذاشته، و برای اولین بار آزاد است. او به شخصیت «آرون پل» که یک کارگر است علاقه‌مند می‌شود اما بینندگان نمی‌دانند که بعد از آن چه پیش خواهد آمد. تریلرهای فصل سوم شخصیت جدیدی با بازی «ونسال کسل» را معرفی کرد و گوشه‌ای رابطه‌ی تیره‌ میان دلورس و میو با بازی «تندی نیوتن» را به تصویر کشید.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کارگردانان چهار اپیزود اول سریال شامل نولان، «ریچارد جی. لوئیس»، «آماندا مارسالیس» (Ozark) و «پل کامرون» فیلمبردار می‌شود که برای اولین بار روی صندلی کارگردانی یک سریال تلویزیونی می‌نشیند. کامرون فیلمبردار فصل اول «وست‌ورلد» بود و سابقه‌ی فیلمبرداری «وثیقه» (Collateral) به کارگردانی «مایکل مان» را دارد.

اپیزود اول: Parce Domine

نویسندگان: لیزا جوی و جاناتان نولان؛ کارگردان: جاناتان نولان

اپیزود دوم: The Winter Line

نویسندگان: لیزا جوی و متیو پیتس؛ کارگردان: ریچارد جی. لوئیس

اپیزود سوم: The Absence of Field

نویسنده: دنیس تی؛ کارگردان: آماندا مارسالیس

اپیزود چهارم: The Mother of Exiles

نویسندگان: جوردن گولدبرگ و لیزا جوی؛ کارگردان: پل کامرون

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۲۱

فقط فصل اول :)

نمایش اسپویل