news-background
news-background

«امیلی بلانت» از فیلمبرداری ترسناک‌ترین صحنه Quiet Place 2 بدون آمادگی قبلی می‌گوید

«جان کرازینسکی» می‌گوید بلانت تنها با یک برداشت در این صحنه بازی کرده است.

 

صحنه افتتاحیه «مکانی آرام ۲» (A Quiet Place Part II) حاوی یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های «امیلی بلانت» در فیلم است. در این صحنه بلانت در حال راندن یک خودرو در مسیر خلاف است تا از برخورد با یک اتوبوس جلوگیری کند. «جان کرازینسکی» کارگردان فیلم به‌تازگی فاش کرده است که همسرش در این صحنه واقعاً رانندگی می‌کند و یک اتوبوس با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به سمتش در حرکت بوده است.

کرازینسکی در مصاحبه با پادکست «ریل‌بلند» می‌گوید:‌ «بازی بلانت واقعی است و من فکر می‌کنم وقتی او را در خودرو قرار دادم ازدواجمان را به خطر انداختم. وقتی در محل فیلمبرداری به او توضیح دادم که چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد، گفتم: «باید به این بدلکار برخورد کنی. این خودرو باید به فاصله چند متری تو می‌رسد و بعد این اتوبوس واقعاً قرار است با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت حرکت کند.» نگاهش تغییر کرد و گفت: «اما واقعاً که قرار نیست حرکت کند.» گفتم: «نه، نه، اتوبوس با سرعت ۶۵ کیلومتر به سمت تو می‌آید. یک اتوبوس واقعی است. و آن اتوبوس به آن خودروی دیگر برخورد می‌کند، و همه‌اش واقعی است.»»

کرازیسکی و گروه تولید معتقد بودند که پیش از فیلمبرداری این صحنه دست کم یک بار باید اجرا شود، اما بلانت مخالفت می‌کند. کرازینسکی می‌گوید: «به امیلی گفتم: «می‌خواهی یک بار اجرایش کنیم؟» او بی‌نظیر است. گفت: «نه.» گفت: «فقط من را درونش قرار بده.» بنابراین آن برداشتی که در فیلم آمده اولین برداشت ما بود. یعنی واقعاً اوست که می‌گوید: «یا عیسی مسیح» و «خدای من. خدای من.» چون هیچ نمی‌دانست. مثل سوار شدن بر بهترین چرخ‌وفلک عمرتان است. اولین برداشتی بود که گرفتیم.»

هرچند بلانت با بازی در این صحنه خطرناک موافق بود اما کارگردان باید از ایمنی بازیگران جوان‌تری که درون خودرو بودند اطمینان حاصل می‌کرد. بلانت در این صحنه با «میلیسنت سیموندز» و «نوآح جوپ» مقابل دوربین رفته است.

بلانت پیش‌تر در مصاحبه با «کلایدر» فاش کرده بود که کرازینسکی به خلق سه‌گانه‌ای از «مکانی آرام» فکر می‌کند. او در این مصاحبه می‌گوید: «[کرازینسکی] ایده‌های تکامل‌یافته‌ای دارد که می‌توانند جواب دهند. به نظر من او می‌خواست ببیند که مردم چه واکنشی به قسمت دوم نشان می‌دهند و بعد به سومین فیلم فکر کند. اما او چند ایده عالی دارد.»

«مکانی آرام ۲» آخر هفته گذشته در سراسر دنیا اکران شده و با ۵۷ میلیون دلار رکورد فروش افتتاحیه داخلی در حین پاندمی را شکسته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید