news-background
news-background

خیال هواداران Sex Education راحت شد؛ «اما مکی» تضمین کرد با وجود کووید-۱۹ فصل سوم دارای صحنه‌های هم‌آغوشی است

«اما مکی» ستاره‌ی سریال «آموزش جنسی» (دانلود سریال Sex Education با لینک مستقیم) نت‌فلیکس به هواداران اطمینان خاطر داد که بازیگران علی‌رغم موانعی که ویروس کرونا ایجاد کرده، همچنان یکدیگر را در آغوش می‌گیرند و عشق‌بازی می‌کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این بازیگر ۲۴ ساله که نقش «میو وایلی» را بازی می‌کند از تأثیر پاندمی ویروس کرونا بر فیلمبرداری فصل سوم می‌گوید. او به «پورتر» گفته است که محل فیلمبرداری «بسیار سخت‌گیرانه» شده و عوامل و بازیگری هفته‌ای دو مرتبه آزمایش کووید-۱۹ می‌دهند. با این حال او می‌گوید هواداران نباید در مورد صحنه‌های جنسی نگران باشند: «همگی ما همچنان یکدیگر را در آغوش می‌گیریم و عشق‌بازی می‌کنیم... و صحنه‌های خصوصی را انجام می‌دهیم.»

مکی اضافه می‌کند که در حین پاندمی در پاریس به سر می‌برده تا اولین فیلم فرانسوی زبانش که یک درام رمانتیک به نام «ایفل» (Eiffel) است را فیلمبرداری کند. او علاوه بر این از جنبش «جان سیاهان مهم است» نیز می‌گوید و معتقد است که باید برای مبارزه با تبعیض نژادی سیستمی تغییراتی در حکومت‌ها پدید آید. تماشای انلاین فیلم خارجی.

مکی می‌گوید: «نمی‌دانم در جایگاهی هستم که چیزی بگویم یا نه اما احساس همدردی می‌کنم زیرا این اتفاقات بسیار وحشتناک و زننده و شرم‌آور است و نباید عادی باشد. بخش آنارشیست وجودم می‌گوید تنها راه حل این مشکل اساساً این است که کل سیستمی که این دولت‌ها و این دنیا روی آن بنا نهاده شده را از بین ببریم.»

عوامل و بازیگران «آموزش جنسی» از ماه گذشته برای فیلمبرداری فصل سوم بازگشته‌اند. سفارش ساخت فصل سوم فوریه گذشته صادر شد. «جیلین اندرسون»، «ایسا باترفیلد»، «کریس جنکس» و «کانر سوییندلز» از جمله دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند. اخیراً گزارش شد که «جمایما کرک» در فصل سوم در نقش مدیر جدید مدرسه ظاهر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۲۷

دنیا چه جای عجیب و پرتناقضی شده....

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۲۰:۰۶

سطح دغدغه های خارجی ها قابل تقدیره :)))))) . ما انقدر دغدغه داریم که کلا یادم رفته بود فصل سومش می‌خواد بیاد.

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰

آلن دیگه خیالم راحت شد و راحت میتونم بمیرم

نمایش اسپویل
۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰

دنیا چقد جای عجیبی شده

نمایش اسپویل
۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۵

یکی دیگه از مشکلات جهان حل شد...

نمایش اسپویل
بیشتر