news-background
news-background

«اما استون»: ممنوعیت استعمال سیگار دیزنی بازی در نقش Cruella را کمی دشوار کرد

 

استون می‌گوید: «هیجان‌زده بودم که آن دود سبز غلیظ را بیرون دهم. اما امکانش وجود نداشت.»

 

«اما استون» به زودی در فیلم لایو-اکشن «کروئلا» (Cruella) دیزنی دیده خواهد شد، اما نقش «کروئلا دویل» او فاقد یکی از خصوصیات نمادین است: سیگار همیشگی و دسته دراز آن. علت این تغییر ممنوعیت نمایش استعمال دخانیات در تمامی فیلم‌های دیزنی از جمله پروژه‌های لوکاس‌فیلم، مارول و پیکسار است. با این حال، این ممنوعیت موجب نشد که استون

استون در مصاحبه با «نیویورک تایمز» می‌گوید: «در سال ۲۰۲۱ ممکن نیست. ما اجازه نداریم در فیلم‌های دیزنی مقابل دوربین سیگار بکشیم. در دست نگرفتن آن دسته سیگار... بسیار هیجان‌زده بودم تا آن دود غلیظ سبز را بیرون دهم، اما امکانش وجود نداشت. نمی‌خواهم سیگار کشیدن را ترویج کنم، اما کندن پوست سگ‌های خالدار را هم نمی‌خواستم ترویج کنم.»

تمامی استودیوهای بزرگ هالیوود در طول سال‌ها نمایش استعمال دخانیات را ممنوع کرده‌اند. برادران وارنر در سال ۲۰۰۵ در این رابطه محدودیت‌هایی ایجاد کرد و نت‌فلیکس تابستان سال ۲۰۱۹ برای برنامه‌هایی که برای بزرگسالان ساخته نمی‌شد نمایش دخانیات را ممنوع کرد. سخنگوی نت‌فلیکس در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» در این باره گفت: «نت‌فلیکس قویاً از بیان هنری آثار حمایت می‌کند. اما تصدیق می‌کند که استعمال دخانیات زیان‌آور بوده و نمایش آن می‌تواند افراد جوان‌تر را تحت تأثیر قرار دهد. در آینده، تمامی پروژه‌های جدیدی که با درجه‌ی سنی TV-14 و یا PG-13 پخش می‌شوند، بدون استعمال دخانیات و سیگار الکترونیکی خواهند بود – مگر به دلایل تاریخی.»

استون برای بازی در «کروئلا» نقدهای مثبتی دریافت کرده است. این بازیگر پیش‌تر به مقایسه شخصیت «کروئلا» و «جوکر» واکنش نشان داده و گفته بود: «من هرگز ذره‌ای خودم را با واکین فینیکس مقایسه نمی‌کنم. آرزو می‌کنم که بیشتر شبیه او بودم.»

«کروئلا» امروز جمعه ۲۸ می ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه دیزنی+ پخش شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید