news-background
news-background

ملاقات با «لئوناردو دی‌کاپریو» تنها خاطره «اما استون» از اسکار سال ۲۰۱۷

«اما استون» که به زودی در فیلم لایو-اکشن «کروئلا» (Cruella) دیزنی دیده خواهد شد، از آنچه هنگام دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگری در سال ۲۰۱۷ در ذهنش می‌گذشته گفته است.

استون آن جایزه را برای بازی در فیلم موزیکال «لا لا لند» (La La Land) دریافت کرد، اما مواجهه با «کراش» دوران کودکی‌اش او را دچار غلیان احساسات کرده بود. او این هفته در مصاحبه با «جس کیگل» می‌گوید: «لئوناردو دی‌کاپریو. این چیزی بود که ذهنم آمد چون خود او بود. با خود می‌گفتم من فیلم «تایتانیک» را هفت و نیم بار در سینما دیده‌ام. عشق زندگی من بود. عکس‌های امضاء شده او که برای تولد ۱۲ سالگی دریافت کرده‌ بودم را در اتاق خوابم داشتم و وقتی به سمت لئو حرکت کردم فکر می‌کردم که این سورئال‌ترین لحظه زندگی من است.»

این بازیگر ۳۲ ساله اضافه می‌کند: «باورم نمی‌شد. احتمالاً فکر کرده که رفتارم کمی عجیب است، چون به محض اینکه او را دیدم گفتم: «سلام، حال شما چطور است؟»... با این حال بسیار مهربان بود. اما تجربه باورنکردنی این حقیقت بود که او خود دی‌کاپریو بود.»

استون که به تازگی اولین فرزندش را با همسرش «دیو مک‌کری» به دنیا آورده می‌گوید:‌ «اینکه شما انسان‌های عادی را به تصوراتی دیگر تبدیل می‌کنید، بر اساس تجربه من بسیار بسیار عجیب است. من همین رفتار را با او داشتم و این درست نبود چون دی‌کاپریو یک انسان واقعی است اما من آن‌جا نشسته بودم و می‌گفتم: «سلام لئو.»»

استون در پایان می‌گوید: «به عنوان بازیگر فکر می‌کنم که او فوق‌العاده است. همه کارهای او را دیده‌ام. اما آن لحظه به هر حال به عنوان یک بازیگر سورئال بود... هنوز فکر می‌کنم که اتفاق نیفتاده است چون او واقعاً آن‌جا بود.»

«کروئلا» ۲۸ می (۷ خرداد ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و همزمان از دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار از پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید