news-background
news-background

«الیویه آسایاس» سریال Irma Vep را می‌سازد

«الیویه آسایاس» اعلام کرد که از فیلم «ایرما وپ» (دانلود فیلم Irma Vep با لینک مستقیم) که در سال ۱۹۹۶ ساخته برای تلویزیونی اقتباس می‌کند. آسایاس جزئیاتی از این پروژه فاش نمی‌کند جز اینکه فیلمنامه‌ی تمامی اپیزودهای آن را به نگارش درخواهد آورد و با استودیوی A24 همکاری خواهد کرد. او اضافه می‌کند: «مدتی است بر روی این پروژه که مرا به نوشتن مشغول خواهد کرد کار می‌کنم.» اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ایرما وپ» در بخش «نوعی نگاه» جشنواره‌ی فیلم کن در سال ۱۹۹۶ اکران شد. در این فیلم «مگی چونگ» ستاره‌ی هنگ کنگی در نقش خودش بازی می‌کند وقتی که یک فیلمساز فرانسوی (ژان پیر لئو) او را برای بازسازی فیلم صامت «خون‌آشام‌ها» (Les Vampires) به کارگردانی «لوئی فویاد» انتخاب می‌کند. «ناتالی ریشار»، «بول اوژیه»، «لو کاستل» و «الکس دسکاس» بازیگران نقش‌های مکمل فیلم آسایاس بودند. آسایاس با آن فیلم صنعت فیلمسازی فرانسه در دهه‌ی ۱۹۹۰ را نقد کرد، بنابراین انتظار می‌رود که او با نسخه‌ی تلویزیونی همین کار را برای دهه‌ی حاضر تکرار کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

چونگ برای بازی در «ایرما وپ» و آسایاس برای فیلمنامه و کاررگردانی نقدهای مثبتی دریافت کردند. «ایرما وپ» که از منتقدین امتیاز ۹۲ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده و به شهرت بین‌المللی کارگردان که دو سال پیش‌تر «آب سرد» (دانلود فیلم Cold Water با لینک مستقیم) را در «نوعی نگاه» کن عرضه کرده بود کمک کرد. آسایاس اخیراً «مأمور خرید شخصی» (دانلود فیلم Personal Shopper با لینک مستقیم) با بازی «کریستن استوارت» را کارگردانی کرده است.

«ایرما وپ» آخرین پروژه‌ی تلویزیونی استودیوی A24 است که به تازگی سریال درام «سرخوشی» (دانلود سریال Euphoria با لینک مستقیم) را تولید کرده. این پروژه اولین همکاری میان آسایاس و این استودیو مستقل است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید