news-background
news-background

«الیویا وایلد» یک فیلم زن-محور برای سونی و مارول کارگردانی می‌کند

 

استودیوی سونی که در حال بسط دادن دنیای سینمایی خود برای شخصیت‌های مارول است، فیلمی با محوریت شخصیت‌های زن به تولید خواهد رساند. آن‌ها برای کارگردانی این فیلم «الیویا وایلد» را انتخاب کرده و با او به توافق رسیده‌اند. هرچند گزارش‌ها در حال حاضر تأیید شده نیستند اما به نظر می‌رسد که این پروژه برای شخصیت «زن عنکبوتی» (Spider-Woman) باشد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

نویسندگی فیلم به «کیتی سیلبرمن» سپرده شده و «ایمی پاسکال» و «ریچل اوکانر» تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. وایلد،سیلبرمن و پاسکال رابطه‌ی نزدیکی با یکدیگر دارند و در حال توسعه‌ی یک فیلم با موضوع کریسمس برای یونیورسال هستند.

«زن عنکبوتی» در کتاب‌های کامیک نام مستعار چندین شخصیت در زمان‌های مختلف بوده است که «گوئن استیسی»، «ماری جین واتسون» و «جسیکا درو» که اولین بار در اواخر دهه‌ی ۱۹۷۰ لباس «زن عنکبوتی» را به تن کرد از جمله‌ آن‌هاست.

این پروژه از ابتدای سال جاری میلادی در اولویت قرار گرفته و وایلد با توجه به برنامه‌های فشرده‌ی تا مرز کناره‌گیری از آن نیز پیش رفته است. اما در نهایت گذشتن از ایده‌ی خلق یک شخصیت ابرقهرمان زن برای او دشوار به نظر رسید و عاقبت به صورت کامل به پروژه متعهد شد.

پس از فیلم شخصیت «مادام وب» (Madame Webb) که «اس.جی. کلارکسون» برای کارگردانی آن انتخاب شده، این دومین باری است که سونی فیلمی برای یک شخصیت زن در دنیای مارول می‌سازد. سونی از مدت‌ها قبل در حال توسعه‌ی فیلم‌های دیگری برای شخصیت‌های «گربه‌ی سیاه» (Black Cat) و «سمور نقره‌ای» (Silver Sable) است.

در سال‌های اخیر کارگردانان زن بیشتری برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی پروژه‌های بزرگ ابرقهرمانی انتخاب شده‌اند. «نیا داکوستا» اخیراً به عنوان کارگردان «کاپیتان مارول ۲» (Captain Marvel 2) برگزیده شده، در حالی که در چند سال گذشته «پتی جنکینز» و «کتی یان» فیلم‌های ابرقهرمانی دیگری ساخته‌اند. «کلوئی زائو» نیز فیلم «جاودانان» (دانلود فیلم The Eternals با لینک مستقیم) مارول و دیزنی را روی پرده خواهد داشت.

وایلد با کارگردانی «بوک‌اسمارت» (دانلود فیلم Booksmart با لینک مستقیم) در عرصه‌ی کارگردانی ظهور کرد. این فیلم نقدهای مثبت بسیار زیادی دریافت کرد و سیلبرمن را نامزد بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال از طرف «صنف نویسندگان»‌ آمریکا کرد. وایلد به زودی فیلم تریلر و روانشناسانه‌ی «نگران نباش عزیزم» (Don't Worry Darling) را برای نیولاین می‌سازد. در این پروژه که پاییز امسال فیلمبرداری خواهد شد، «فلورنس پیو»، «کریس پاین»، «شیا لابوف» و «داکوتا جانسون» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید