news-background
news-background

«الیزابت ماس» به سریال Shining Girls اپل به تهیه‌کنندگی «لئوناردو دی‌کاپریو» پیوست

اپل سفارش ساخت سریال تریلر ماورائی «دختران درخشان» (Shining Girls) بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی «لورن بیوکس» را صادر کرد. ماس در کنار «لئوناردو دی‌کاپریو» تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه خواهد بود و «سیلکا لوئیزا» فیلمنامه‌ی این اقتباس را به نگارش درمی‌آورد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

داستان کتاب «دختران درخشان» در مورد ولگردی است که ادامه‌ی سفرهایش باید «دختران درخشان» را به قتل برساند. ماس نقش یک خبرنگار را بازی خواهد کرد که یک حمله‌ی وحشیانه را تجربه کرده و در تلاش است این فرد را به دام بیندازد. او با کمپانی «لاو اند اسکوالر» در تولید پروژه‌ همکاری می‌کند و دی‌کاپریو به واسطه‌ی کمپانی «اپین وی» در ساخته شدن سریال سهیم خواهد بود.

گفته می‌شود که اپل سال گذشته امتیاز ساخت سریال بر اساس رمان «دختران درخشان» را خریداری کرده و در همان زمان مراحل توسعه آغاز شده است. این سریال به دیگر پروژه‌های اپل که به تازگی سفارش ساخت دریافت کرده‌اند از جمله «روان‌پزشک همسایه» (The Shrink Next Door) با بازی «ویل فرل» و‌ «پل راد» می‌پیوندد.

ماس به خاطر نقش‌آفرینی در سریال «سرگذشت ندیمه» (دانلود سریال The Handmaid's Tale با لینک مستقیم) جوایز بسیاری از جمله امی و گلدن گلوب را هم به عنوان بازیگر و هم تهیه‌کننده دریافت کرده است.

اپل اخیراً سریال‌های اریجینالی چون «دفاع از جیکوب» (دانلود سریال Defending Jacob با لینک مستقیم) با بازی «کریس اوانز»، «برنامه‌ی صبحگاهی» (دانلود سریال The Morning Show با لینک مستقیم) را پخش کرده و به‌ زودی پروژه‌های دیگری با همکاری «سوفیا کاپولا»، «داستان لیزی» (Lisey's Story) با بازی «جولین مور» و درام تاریخی «هدی لامار» (Hedy Lamarr) با بازی «گل گدوت» را به تولید خواهد رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۱۰

لابد اینم فمینیستیه!!!! :/ این بازیگر خودش فمینیست دو آتیشس! از سریالاییم که بازی کرده میشه فهمید اینو!

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵

دوست عزیز این روزها همه چیز تو صنعت سرگرمی در مورد فمینیسم و political correctness هست مستقیم یا غیر مستقیم

نمایش اسپویل