news-background
news-background

«الیزابت دبیکی» در فصل ۵ و ۶ The Crown نقش «پرنسس دایانا» را بازی می‌کند

«الیزابت دبیکی» استرالیایی که به زودی فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» را روی پرده دارد، برای بازی در نقش «پرنسس دایانا» در فصل پنجم و ششم سریال «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) نت‌فلیکس برگزیده شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

دبیکی یکشنبه ۱۶ آگست در صفحه‌ی توئیتر خود می‌نویسد: «روح پرنسس دایانا، رفتار و سخنان او در قلب بسیاری هنوز زنده است. پیوستن به این سریال شاهکار که از اپیزود اول مرا کاملاً مجذوب کرد، حقیقتاً باعث افتخار است.»

سریال پربیننده‌ی نت‌فلیکس داستان خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا را در دوره‌های زمانی مختلف که از اواخر دهه‌ی ۱۹۴۰ و اوایل دهه‌ی ۱۹۵۰ با ازدواج «ملکه الیزابت» و «پرنس فیلیپ» آغاز شده بود را روایت می‌کند. فصل سوم در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و و به دهه‌ی ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ جهش کرد و بازیگران سالخورده‌تری جایگزین گروه قبلی شدند. «پرنسس دایان» که در سال ۱۹۶۱ متولد شده، در فصل چهارم که امسال روی ایر می‌رود با «اما کورین» معرفی خواهد شد.

هفته‌ی گذشته گزارش شده بود که «جاناتان پرایس» در دو فصل پایانی «تاج» نقش «پرنس فیلیپ» را بازی می‌کند. «مت اسمیت» ستاره‌ی سریال «دکتر هو» (دانلود سریال Doctor Who با لینک مستقیم) برای اولین بار در این نقش ظاهر شده بود و «توبایاس منزیس» بازیگر «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) جایگزین او در فصل سوم و چهارم شد.

علاوه بر پرایس و دبیکی، «ایملدا استاونتن» در دو فصل پایانی نقش «ملکه الیزابت» را بازی می‌کند. «کلر فوی» در فصل اول و دوم، و «الیویا کولمن» در فصل سوم در این نقش ظاهر شده‌اند. در فصل پنجم و ششم «لزلی منویل» در نقش «پرنسس مارگارت» بازی می‌کند و جانشین «ونسا کربی» و «هلنا بونهام کارتر» خواهد شد.

دبیکی یکی از معدود بازیگران غیر-انگلیسی سریال «تاج» است. «جان لیتگو» آمریکایی پیش‌تر در این مجموعه نقش «وینستون چرچیل» را بازی کرده بود. دبیکی به زودی در فیلم «تنت» در کنار «رابرت پتینسون»، «جان دیوید واشینگتن» و «کنت برانا» دیده خواهد شد. او سابقه‌ی بازی در «بیوه‌ها» (دانلود فیلم Widows با لینک مستقیم) و «محافظین کهکشان ۲» (دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 با لینک مستقیم) را دارد.

«کریستن استوارت» هم قرار است در فیلم بیوگرافیکال جدیدی به نام «اسپنسر» (Spencer) به کارگردانی «پابلو لارائین» نقش «پرنسس دایانا» را بازی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷

خیلی قیافش به پرنسس دایانا میخوره

نمایش اسپویل