news-background
news-background

«الیزابت اولسن» امیدوار است شخصیت شرور WandaVision تا حد امکان دیرتر فاش شود

روش منحصربه‌فرد «وانداویژن» (WandaVision)، به عنوان اولین سریال تلویزیونی «دنیای سینمایی مارول» در افشای جزئیات مرتبط با فیلم‌های پیشین مارول یادآور نحوه‌ی داستان‌سرایی پرابهام «جی.جی. آبرامز» است. تاکنون سه اپیزود از فصل اول این سریال از دیزنی+ روی ایر رفته، اما هنوز مخاطبین نمی‌دانند که این چه بساطی است که «کوین فایگی» پهن کرده. اما «الیزابت اولسن» بازیگر نقش «واندا ماکسیموف» یا «اسکارلت ویچ» می‌گوید امیدوار است که تا حد ممکن این ابهام ادامه داشته باشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اولسن در مصاحبه با «تورنتو سان» می‌گوید: «معمولاً وقتی این فیلم‌های مارول را نگاه می‌کنید، می‌دانید که شخصیت شرور ظاهر خواهد شد و حتی پیش از دیدن‌شان و با تریلرها یا خلاصه داستان منتشر شده می‌دانید که او چه کسی است. اما در پایان اپیزود سوم، هنوز نمی‌دانید که شخصیت شرور چه کسی یا چه چیزی است. بسیار دوست دارم که این معما تا حدی که امکان ادامه داشته باشد، تا اینکه آن شخصیت یا هرچه که هست فاش شود.»

پیش‌تر وعده داده شده بود که «وانداویژن» پیوند محکمی با «دنیای سینمایی مارول» برقرار می‌کند و شخصیت «واندا» در فیلم «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) ظاهر خواهد شد.

اولسن در بخش دیگری از مصاحبه در این خصوص می‌گوید: «این عنوان‌ها به هر شکلی که عرضه شوند، دنیاها و عوالمشان کاملاً در هم تنیده شده. فکر می‌کنم که با همه‌ی سریال‌های دیگری که در برنامه قرار دارد ادامه پیدا خواهد کرد... [سریال‌ها] پیش‌زمینه‌ی غنی‌تری برای فیلم‌ها ارائه می‌کنند.»

اولسن پیش‌تر در مصاحبه با «کپیتال اف‌ام» احتمال حضورش در «مرد عنکبوتی ۳» (Spider-Man 3) را رد نکرده و گفته بود: «به گمانم ممکن است هر کسی در آن باشد، اما من هنوز در آن ضیافت حضور پیدا نکرده‌ام.»

انتظار می‌رود «جیمی فاکس»، «چارلی کاکس»، «توبی مگوایر»، «اندرو گارفیلد» و بعضی دیگر از شخصیت‌های دنیای «مرد عنکبوتی» دهه‌های گذشته در قسمت سوم «مرد عنکبوتی» یا به گفته‌ی «کوین فایگی» قسمت سوم «بازگشت به خانه» نقش‌های قبلی خود را تکرار کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید