news-background
news-background

«الک بالدوین» از نقش رؤیایی و از دست رفته‌اش در Sopranos می‌گوید

 

[حاوی اسپویلر از سریال «سوپرانوها»]

«الک بالدوین» فاش کرد که قرار بوده در یکی از نقش‌های کلیدی سریال تحسین‌شده «سوپرانوها» (The Sopranos) شبکه HBO بازی کند. این بازیگر برنده امی می‌گوید امیدوار بوده نقش مردی را بازی کند که «تونی سوپرانو» با بازی «جیمز گاندولفینی» را به قتل می‌رساند و به همراه همسر او «کارملا» با بازی «ادی فالکو» در افق محو می‌شود.

بالدوین در مصاحبه با «مایکل امپریولی» و «استیو شیریپا» در اپیزود اخیر پادکست «سوپرانوها» به یاد می‌آورد: «یک نفر که نمی‌دانم چه کسی بود با من تماس گرفت و گفت... تنها یک مرد در صنعت نمایش وجود دارد که باید بیاید جیمی را سر به نیست کند و به همراه ادی فرار کند، و آن مرد من هستم. می‌گفتند: «اسم تو را به فهرست تمام بازیگران ایرلندی که فکر می‌کنیم در «سوپرانوها» بازی کنند اضافه می‌کنیم.»

در نهایت بالدوین هرگز فرصت بازی در سریال را به دست نیاورد، هرچند که گاندولفینی را به خوبی می‌شناخت و با او در تریلر حقوقی «عضو ژوری» (The Juror) در سال ۱۹۹۶ و نمایش‌هایی چون «خیابانی به نام هوس» (A Streetcar Named Desire) همکاری کرده بود.

بالدوین معتقد است که برخورد غیرمنتظره‌ای با «دیوید چیس»‌ نویسنده سریال سبب شده که او انتخاب نشود. او به امپریولی و شیریپا می‌گوید یک بار در سرویس بهداشتی یکی از رستوران‌های لس‌آنجلس با خالق سریال برخورد کرده در حالی که سعی داشته در آن روز گرم لباس غرق عرقش را خشک کند و باید خودش را به یک جلسه می‌رسانده. بالدوین می‌گوید: «لباسم را روی خشک‌کن مکانیکی گرفته بودم که در باز شد و... این‌گونه به «دیوید چیس» معرفی شدم. گفت: «الک بالدوین هستید؟ اینجا چه غلطی می‌‌کنید، در سرویس بهداشتی رستوران «چهار فصل» لباست را خشک می‌کنی؟» و من فکر می‌کنم همین اتفاق باعث شد که هرگز برای سریال انتخاب نشوم.»

با این حال، بالدوین می‌گوید همچنان یکی از «ابرهواداران» سریال «سوپرانوها» است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.   https://www.youtube.com/watch?v=9uAYrPwpR5k

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۵۰

ای بابا????

نمایش اسپویل