news-background
news-background

«الکس مورف» در فصل دوم سریال Batwoman نقش «ویکتور زاز» را بازی می‌کند

«الکس مورف» بازیگر سریال «گاتهام» (دانلود سریال Gotham با لینک مستقیم) به فصل دوم سریال «بت‌وومن» (دانلود سریال Batwoman با لینک مستقیم) پیوست. «اینترتینمنت ویکلی» گزارش داده است که مورف در این سریال نقش شخصیت شرور «ویکتور زاز» را ایفا خواهد کرد. در توصیف این شخصیت آمده است که او یک آدمکش ماهر و جذاب با انرژی بالا و غیرقابل‌پیش‌بینی است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این اولین بار نیست که شخصیت زاز به تصویر کشیده می‌شود. اخیراً «کریس مسینا» در فیلم «پرندگان شکاری» (دانلود فیلم Birds of Prey با لینک مستقیم) این نقش را بازی کرده بود. پیش از او نیز «آنتونی کاریگان» بازیگر سریال «بری» (Barry) در سریال «گاتهام» و «تیم بوث» در فیلم «بت‌من آغاز می‌کند» (Batman Begins) در این نقش ظاهر شده بودند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

 

زمان پخش سریال Batwoman

 

«جاویسیا لزلی» که در فصل دوم «بت‌وومن» جانشین «روبی رز» شده، در رویداد «دی‌سی فن‌دوم» شخصیت «رایان وایلدر» با چالش دشواری مواجه خواهد شد و باید با وظیفه‌ی جدیدش را به عنوان محافظ شهر گاتهام سازگار شود. لزلی در ماه سپتامبر گفت: «[تبدیل شدن به «بت‌وومن» دشوار خواهد بود زیرا وقتی عضوی از قشری هستی که از سوی سیستم مورد غفلت واقع شده، در قبال آن قشر احساس مسئولیت می‌کنی.»

مورف سابقه‌ی بازی در سریال‌های «شکارچی ذهن» (Mindhunter)، «مانیفست» (Manifest) و «دردویل» (Daredevil) را نیز داشته است. فصل دوم «بت‌وومن» در سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی CW پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید