news-background
news-background

«الکساندر لودویگ» ستاره Vikings به فیلم Night Teeth نت‌فلیکس پیوست

«الکساندر لودویگ» که بیشتر به خاطر بازی در سریال «وایکینگ‌ها» (دانلود سریال Vikings با لینک مستقیم) شبکه‌ی History و فیلم «پسران بد برای همیشه» (دانلود فیلم Bad Boys for Life با لینک مستقیم) سونی شناخته می‌شود، برای بازی در فیلم تریلر «دندان شب» (Night Teeth) نت‌فلیکس به کارگردانی «آدام رندال» قرارداد بست.

«برایان بت» بازیگر سریال «مد من» (دانلود سریال Mad Men با لینک مستقیم) و «مارلین فورتی» از فیلم «چاقوکشی» (دانلود فیلم Knives Out با لینک مستقیم) دیگر بازیگران این پروژه خواهند بود که به «دبی رایان»، «لوسی فرای»، «آلفی آلن»، «خورحه لندبرگ جونیور» و «رائول کاستیو» می‌پیوندند.

«برنت دیلون» فیلمنامه‌ی این فیلم را به نگارش درآورده و داستانی در مورد یک راننده‌ی جوان با بازی لندبرگ روایت می‌کند که دو زن مرموز را یک شب به سراسر لس‌آنجلس می‌برد. اما وقتی مسافرانش ذات حقیقی خودشان را نشان می‌دهند او باید برای بقا بجنگد.

لودیگ سابقه‌ی بازی در فیلم‌های «هانگر گیمز» (دانلود فیلم The Hunger Games با لینک مستقیم)، و «میدوی» (دانلود فیلم Midway با لینک مستقیم) «رولند امریک» را دارد. او به تازگی بازی در فیلم «چرخش» (Swing) در مورد «آیوی لیگ» را به پایان رسانده و باید در سریال «هیلز» (Heels) شبکه‌ی Starz جلوی دوربین برود.

[حاوی اسپویلر از فصل ششم «وایکینگ‌ها»]

در تریلر اخیری که از بخش دوم فصل ششم سریال «وایکینگ‌ها» منتشر شده، فاش می‌شود که شخصیت لودویگ که آخرین بار از برادرش چاقو خورد و بسیاری کار او را تمام شده تصور کرده بودند هنوز زنده است. فصل ششم و پایانی «وایکینگ‌ها» امسال پخش خواهد شد. «مایکل هرست» خالق سریال «وایکینگ‌ها» پیش‌تر در مصاحبه با «گیم‌اسپات» گفته بود: «راستش، اپیزود ۱۱ شما را بهت‌زده خواهد کرد. بسیار قوی است. برای الکساندر هم فوق‌العاده خواهد بود و به همان شکلی است که من می‌خواستم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید