news-background
news-background

اعلامیه آقای «دیوید لینچ» در مورد Twin Peaks نبود

برخلاف تصور هواداران، «دیوید لینچ» امروز دوشنبه اول فوریه جزئیات تازه‌ای در مورد پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی جدیدش از جمله فصل احتمالی چهارم «تویین پیکس» (Twin Peaks) به اشتراک نگذاشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلمساز سورئالیست ۷۵ ساله یکشنبه شب وعده داد که دوشنبه اعلامیه‌ی مهمی منتشر خواهد کرد و هوادارانش را به گمانه‌زنی در مورد همکاری با نت‌فلیکس وادار کرد. لینچ ۷۵ ساله که از اوایل شروع پاندمی به گزارش وضعیت آب‌وهوای لس‌آنجلس می‌پردازد، یکشنبه در کانال یوتیوب خود به سیاق گذشته گفت: «صبح به‌خیر. امروز ۳۱ ژانویه است. آخرین روز ژانویه ۲۰۲۱، و یکشنبه است. اینجا در لس‌آنجلس، هوا تا قسمتی ابری است، باد شدیدی می‌وزد، و دمای هوا ۴۶ درجه فارنهایت، ۸ درجه سلسیوس است.»

لینچ در ادامه گزارش وضعیت آب‌وهوا گفت: «نه امروز بلکه فردا، اعلامیه‌ای خواهم داشت. دمای هوا امروز بعد از ظهر باید به ۶۹ درجه فارنهایت برسد، حدود ۲۱ درجه سلسیوس، و به نظر می‌رسد که آسمان تماماً ابری شود. همگی روز خوبی داشته باشید.»

این ویدیو به سرعت موجب شد هواداران کارگردان در شبکه‌های اجتماعی گمانه‌زنی کنند که این اعلامیه چه می‌تواند باشد. یکی از کاربران در توییتر به شوخی می‌نویسد: «یا فصل چهارم «تویین پیکس» است یا با گربه‌ای که در کوچه دیده دوست شده، احتمال دیگری وجود ندارد.»

با این حال، امروز دوشنبه روشن شد که این اعلامیه هیچ ارتباطی با آثار سینمایی و تلویزیونی کارگردان ندارد. لینچ با انتشار ویدیوی دیگری گفت: «امروز دوشنبه ۱ فوریه ۲۰۲۱ است. امروز می‌خواستم اعلام کنم که گزارش وضعیت آب‌وهوا و [مجموعه ویدیوهای] انتخاب یک شماره تصادفی را متوقف خواهم کرد. اما بعد دیروز نظرات را خواندم – و بار دیگر دریافتم که چه انسان‌های فوق‌العاده‌ای هستید و از کانال «تئاتر دیوید لینچ» بازدید می‌کنید و مشترک می‌شوید.»

لینچ در ادامه ستایش خود از هواداران را ادامه می‌دهد: «اینکه چقدر باملاحظه و مهربانید، و من بسیار قدردان اینم که انسان‌هایی چون شما در این دنیا وجود دارند. بنابراین ادامه خواهیم داد و صرف نظر از وضع هوا، آسمان‌های آبی و نور آفتاب طلایی برای دل همه‌ی شما آرزو می‌کنم. همگی روز خوبی داشته باشید.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۱۵

عاشقشم، یعنی بهترینه 3>

نمایش اسپویل