news-background
news-background

اطلاعات جدید از داستان قسمت دوم A Quiet Place

«جان کرازینسکی» و «امیلی بلانت» در آخرین مصاحبه خود در ارتباط با فیلم «یک مکان آرام» که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های امسال در گیشه بود، اعلام کردند که قسمت دوم فیلم نیز ساخته خواهد شد.

«امیلی بلانت» که نقش مادر خانواده را بازی می‌کند در این مصاحبه به خط‌وط داستانی سری دوم فیلم این‌گونه اشاره می‌کند:

«هرچند که کاملاً مطمئن نیستم، اما ایده دیدن اینکه پیش از همه این اتفاقات برای این افراد چه رخ داده بسیار جذاب است... به نظر من مردم به این خانواده توجه به خصوصی دارند... من فکر می‌کنم در حال حاضر این داستان یک کتاب‌ باز است مخصوصاً برای کسی مثل «جان» که در هر لحظه به دنبال چیزی می‌گردد.»

«کرازینسکی» که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی فیلم به همراه همسرش «امیلی بلانت» در نقش اصلی این فیلم ظاهر شد، در ابتدا علاقه‌ای به ساخت قسمت دوم برای این اثر نداشت، اما پس از یافتن ایده کوچکی برای ادامه فیلم دریافت که می‌خواهد این فیلم را به شکل یک مجموعه دنباله‎دار ارائه کند.

کرازینسکی در ادامه توضیحاتش به این مسئله اشاره کرد که:

«این فیلم همانند جهانی است که شما می‎توانید در آن نقش آفرینی کنید، ساخت ادامه این فیلم تنها بازسازی شخصیت‎ها‎ی آن نیست... درواقع بازسازی جهانی است که کاملاً متفاوت و منحصربه‌فرد است... مثل فیلم‎های «بیگانه» و «آرواره‌ها»، جایی برای تکرار شخصیت منفی اصلی داستان وجود ندارد بلکه جهان فیلم مجموعه‌ای از قانون‌ها و حالت‌هاست، و شما می‌توانید به شکل‌های بسیاری آن را به کار ببندید.»

این فیلم به کارگردانی «کرازینسکی»، روایت خانواده‌ای متشکل از چهار نفر است که زندگی‌شان توسط موجودات مرموزی تهدید می‌شود؛ موجوداتی که با شنیدن صدای دیگر موجودات زنده آنان را شکار می‌کنند و این خانواده درمی‌یابد که باید در سکوت راهی برای زندگی پیدا کند. این فیلم حداقل گفتگو ممکن را دارد زیرا سکوت معادل بقاست.

فیلم «یک مکان آرام» در تاریخ ششم آوریل امسال توسط کمپانی پارامونت، با بودجه ۱۷ میلیون دلار ارائه شد و با فروشی معادل ۳۳۴ میلیون دلار در سطح جهان یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی به دست آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۵۴

از جبهه گیری های ما ایرانی ها که بگذریم این فیلم برای من تا قبل از اینکه ببینم به شدت کاریزماتیک بود . از اون اثار که بی دلیل دوستش داریم اما ... اما ... دیدن فیلم با بهترین کیفیت صوتی و بصری اب سردی بود بر پیکر کاریزمای بی دلیل ساخته شده در ذهن من. به ده ها دلیل فیلم رو دوست نداشتم از باگ های خنده دار فیلم نامه بگیر ( مثلا تابلوترینش من که میدونم زنم حاملست برم یه محل موقت زندگی دم آبشار بسازم ! ) تا مشکلات انتخاب بازیگر ، میزانسن، نور و خصوصا صدا که فاکتور مهم ژانر فیلم هست. خلاصه اصلا انتظاری برای قسمت دوم این فیلم نمیکشم

نمایش اسپویل
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۰۹:۲۹

باهات موافقم، خیلی ها از جمله خودم مشتاق تماشای این فیلم بودیم ولی وقتی دیدیم کاملاً نظرمون عوض شد، یه فیلم کسل کننده و نچندان جذاب که بنظر منم ساخت قسمت دومش هیچ توجیهی نداره.

نمایش اسپویل
۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۰۷

اگه اینجوری بشه عالیه من که خیلی دوس داشتم قسمت یک رو

نمایش اسپویل