news-background
news-background

اطلاعات جدید از فیلم The Front Runner با حضور «گری هارت»

کمپانی سونی تصویری جدید از فیلم «جیسون رایتمن» به نام «رقیب پیشتاز» ارائه کرد. این فیلم بیوگرافی زندگی «گری هارت»، سناتور سابق عضو حزب دموکرات ایالات‌متحده آمریکا، با بازی هیو جکمن است. فیلم «رقیب پیشتاز» 7 نوامبر در سینما آمریکا و 21 نوامبر در سراسر جهان آماده اکران خواهد بود.

در این ویدئو می‌بینید که چگونه مطبوعات و رسوایی «هارت» بر اقدامش درراه ریاست جمهوری تأثیر گذاشت. «هیو جکمن» در نقش سیاست‌مدارِ کاریزماتیک، «گری هارت» ظاهر می‌شود که به‌عنوان عضو کابینه دموکرات در سال 1988 توجه رأی‌دهندگان جوان را به خود جلب کرد تا زمانی که با یک رسوایی کنار رفت. با ادغام روزنامه‌نگاری تابلوئید (داستان‎های حساس جنایی و شایعاتی با رویکردهای سیاسی منتشر می‎شوند) و خبرنگاری سیاسی برای اولین بار ، سناتور «هارد» وادار شد صحنه انتخابات را ترک کند. این مسائل تأثیر عمیق و پایداری بر سیاست آمریکا و جهان گذاشت.

«ویرا فارمیگا» بازیگر فیلم «احضار»، «جی. کی. سیمونز» بازیگر فیلم «جونو»، «سارا پکستون» بازیگر سریال «توئین پیکس»، «آلفرد مولینا» و «کیتلین دیور» در فیلم «رقیب پیشتاز» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

این فیلم که راه خود را به فستیوال‌های مختلفی بازکرده، در حال حاضر در «جشنواره‌ی فیلم تلیوراید» و  «جشنواره‌ی جهانی فیلم تورنتو» به نمایش درآمده و همچنین به‌عنوان اختتامیه در «جشنواره فیلم آستین» امسال اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید