news-background
news-background

اشتباه دوباره در Game of Thrones: بازگشت دست «جیمی لنیستر»

پس از پخش اپیزود چهارم از فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) هواداران در شبکه‌های اجتماعی به جای بحث در مورد داستان، پیرامون مسائل حاشیه‌ای گفتگو کردند زیرا در آن اپیزود لیوان قهوه‌ای امروزی در مقابل دنریس جا ماند و موجب شد تا چند روز بعد مخاطبین تنها با سفارش استارباکس «مادر اژدها» شوخی کنند. «سوفی ترنر» و «لیام کانینگهام» بازیگران نقش‌های «سانسا استارک» و «داووس» هم به شوخی «امیلیا کلارک» بازیگر نقش «دنریس تارگرین» را مسؤول این اشتباه شناختند.

اما با روی ایر رفتن اپیزود پنجم از فصل هشتم سریال، شبکه تصاویری از این قسمت منتشر کرده که در یکی از آن‌ها دیدار مجدد جیمی و سرسی برای اولین بار در این فصل نشان داده می‌شود. درحالی که این دو یکدیگر را در آغوش گرفته‌اند، دست راست جیمی را پشت سرسی می‌بینیم. و مشکل همین جاست.

همانطور که هواداران به یاد می‌آورند، دست راست جیمی چند فصل قبل قطع شد و او از آن زمان به بعد دستی طلایی و مصنوعی می‌پوشد. در اپیزود «ناقوس‌ها» به کارگردانی «میگل ساپوچنیک»، دست طلایی جیمی قابل رؤیت است اما در تصویری که از او منتشر شده دست واقعی‌اش را می‌بینیم که به شکل معجزه‌آسایی دوباره به حالت قبل برگشته است.

پس از ردیابی این خطا در شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌ی HBO این تصویر را از وبسایت خود حذف کرد. شبکه خوش شانس بود که این اشتباه برخلاف لیوان قهوه به یک تصویر محدود شده بود.

اپیزود پایانی «بازی تاج‌وتخت» دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۰۶

با سلام، این خبر کاملا اشتباه میباشد... خواهشا فیلم را واضح ببینی، سپس چنین مطالبی رو نشر دهید... صرفا به مطالب کذب رسانه ها توجه نکنید. مرسی

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۰۰

خوشگلم همین تیتیر مشکل داره

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹

واکنش تو بیشتر واسم جالب بود D: چی میزنی گلم؟

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۰۸

دوست عزیز اگر دقت کرده باشید ذکر شده که این اشتباه فقط در عکسی که روی وبسایت شبکه قرار گرفته و الان حذف شده وجود داشته.

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴

آیا ایمان نمی آورید؟!

نمایش اسپویل