news-background
news-background

«اسکار آیزک» در فیلم Metal Gear Solid سونی نقش «سالید اسنیک» را بازی می‌کند

اقتباس سینمایی استودیوی سونی از «متال گیر سالید» (Metal Gear Solid) گام بلندی به سمت تولید برداشت و «اسکار آیزک» به عنوان بازیگر نقش «سالید اسنیک» معرفی شد. این فیلم در استودیوی سونی در حال توسعه است و «جوردن ووت-رابرتس» آن را کارگردانی خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این پروژه از بازی ویدیویی محبوب «متال گیر سالید» که توسط «هیدئو کوجیما» خلق شد و کونامی آن را منتشر کرد اقتباس خواهد شد. نویسندگی فیلمنامه به «درک کانلی» سپرده شده و «آوی آراد» به همراه «پیتر کانگ» تهیه‌کننده‌ی فیلم است.

بازی «متال گیر» اولین بار در سال ۱۹۹۸ برای پلی‌استیشن عرضه شد و سرگذشت سربازی به نام «اسنیک» را روایت می‌کرد که به یک تأسیسات هسته‌ای نفوذ می‌کرد تا تهدیدی تروریستی را خنثی کند. این بازی در تمامی جنبه‌ها تحسین شد، اما این حس سینمایی آن بود که اقتباس را اجتناب‌ناپذیر می‌نمایاند.

با توجه به اینکه آیزک به پروژه‌های متعددی پیوسته، تاریخ فیلمبرداری این اقتباس هنوز مشخص نیست، اما مشارکت این ستاره سبب خواهد شد که استودیو فیلم را در اولویت قرار دهد. آیزک سابقه‌ی بازی در چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» (Star Wars) را دارد.

هرچند پاندمی کووید-۱۹ موجب شده تولید پروژه‌ها به کندی پیش برود، اما او در ماه‌های اخیر مشغول بازی در چند عنوان بوده است. او به زودی باید در بازسازی «صحنه‌هایی از یک ازدواج» (Scenes From A Marriage) شبکه‌ی اچ‌بی‌او مقابل «جسیکا چستین» ظاهر شود و در پی آن در سریال «شوالیه ماه» (Moon Knight) دیزنی+ جلوی دوربین برود.

آیزک در ریبوت پرستاره‌ی «تل‌ماسه» (Dune) هم نقش‌آفرینی و برای «پل شریدر» در «شمارنده کارت» (The Card Counter) بازی کرده است. او علاوه بر این قرار است بازیگر و تهیه‌کننده‌ی اقتباس از کامیک «اکس ماکینا» نوشته‌ی «برایان کی. وان» که «ماشین بزرگ» (The Great Machine) نام گرفته بازی کند، و در کنار «جیک جیلنهال» در فیلم «فرانسیس و پدرخوانده» (Francis And The Godfather) «بری لوینسون‌» ظاهر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۵۴

Holy Shoot انتخاب خیلی جالبی بود حیف که سونی فیلم خوب نمی سازه

نمایش اسپویل