news-background
news-background

«اسکات کوپر» فیلم ترسناک A Head Full of Ghosts را با همکاری «مارگارت کوالی» می‌سازد

به نظر می‌رسد که «اسکات کوپر» به جای «آز پرکینز» کارگردانی و نویسندگی فیلم «سری پر از ارواح» (A Head Full of Ghosts) را بر عهده گرفته است. این فیلم اقتباسی از رمان ترسناک «سری پر از ارواح» اثر «پال ترمبلی» است. «مارگارت کوالی» نقش اصلی فیلم را بازی خواهد کرد. این دومین پروژه کوپر در ژانر ترسناک پس از فیلم «انتلرز» (دانلود فیلم Antlers با لینک مستقیم) خواهد بود که قرار است ماه آینده اکران شود. امید می‌رود که فیلم «انتلرز» با حضور دو نویسنده از سریال‌های ترسناک موفق «هانیبال» (دانلود سریال Hannibal با لینک مستقیم) و «کانال صفر» (دانلود سریال Channel Zero با لینک مستقیم) و بازیگران مشهوری چون «کری راسل» و «جسی پلمونس» موفقیت زیادی در باکس آفیس داشته باشد.

رمان «سری پر از ارواح» مورد تحسین بسیاری از جمله «استیون کینگ» قرار گرفته است. این اولین تجربه کوالی در ژانر ترسناک نیست و او پیش از این در فیلم‌ «دفتر مرگ» (دانلود فیلم Death Note با لینک مستقیم) و بازی ویدیویی اکشن «دث استرندینگ» (Death Stranding) بازی کرده است.

فیلم «سری پر از ارواح» داستان دختری به نام «مری برت» را بازگو می‌کند که در کودکی شاهد بیمار شدن خواهر بزرگ‌ترش با بیماری اسکیزوفرنی می‌شود. بیماری خواهرش با گذر زمان بدتر شده و شبیه به تسخیر نیروی شیطانی می‌شود که باعث از هم پاشیدن خانواده می‌شود. بیست سال بعد روزنامه‌نگاری که گذشته‌ای مشابه مری داشته با او تماس می‌گیرد و مری مجبور به تجدید نظر درباره گذشته ناراحت کننده‌اش می‌شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید