news-background
news-background

«اسکات ویلسون» ستاره سریال The Walking Dead در سن ۷۶ سالگی درگذشت

«اسکات ویلسون» که یکی از بازیگران اصلی سریال «مرده متحرک» (The Walking Dead) بود در سن ۷۶ سالگی درگذشت. این خبر امروز از طریق حساب رسمی توئیتر کامیک «مرده متحرک» اعلام شد. ویلسون در این سریال نقش «هرشل گرین» را در خلال سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ برعهده داشت.

حاوی اسپویلر از فصل چهارم «مرده متحرک»

ویلسون در سریال انباری خانه‌اش را پر از زامبی کرده بود و در ادامه یک پا و در نهایت به شکل وحشیانه‌ای سرش را با شمشیر فرماندار (The Governor) از دست داد. دختر او «مگی گرین» با بازی «لورن کوهن» که پس از ازدواج به «مگی ری» تغییر نام داده، در حال حاضر یکی از رهبران انسان‌های بازمانده است.

خبر مرگ ویلسون درحالی منتشر می‌شود که یک ساعت پیش آن در کامیک کان نیویورک اعلام شده بود که او به همراه چند بازیگر سابق سریال در فصل نهم ظاهر خواهد شد. شبکه AMC امروز با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «از اسکات تا ابد به عنوان بازیگری بزرگ یاد خواهد شد و ما خوشبخت بودیم که او را به عنوان انسانی حتی بزرگتر می‌شناختیم... به همسر، خانواده، دوستان و میلیون‌ها هوادار او که عاشقانه دوستش داشتند تسلیت می‌گوییم. دلمان برای اسکات تنگ می‌شود.»

ویلسون در ۲۹ مارچ ۱۹۴۲ در جورجیا متولد شد و دوران بازیگری درازی را در هالیوود پشت سر گذاشت. او در در سریال CSI نقش صاحب یک کازینو را بازی کرد، در فصل اول «بوش» (Bosch) آمازون نقش‌آفرینی کرد، و در سه فیلم خانوادگی «شایلو» (Shiloh) در سال‌های ۱۹۹۶، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۶ نقش همسایه را ایفا کرد.

وی در فیلم «گتسبی بزرگ» محصول ۱۹۷۴ نیز نقشی برعهده داشت و در فیلم برنده اسکار «در گرمای شب» (In the Heat of the Night) در سال ۱۹۶۷ نقش مظنون به قتل را به نمایش گذاشت. ویلسون در اقتباس سینمایی از کتاب «در کمال خونسردی» (In Cold Blood) هم نقش قاتلی به نام «دیک هیکاک» را بازی کرد. او بعدها در سال ۱۹۸۰ به خاطر بازی در فیلم «ترتیب نهم» (The Ninth Configuration) نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۳۹

RIP ❤❤❤

نمایش اسپویل
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۱

کاراکتر دوست داشتی (هرشل) که با بازیه فوق العادش در نقش پزشک از فصل 2 شرو به کار کرد که اخرشم به وحشیانه ترین شکل ممکن کشته شد و خدافظی کرد. روحت شاد اسکات عزیز.

نمایش اسپویل