news-background
news-background

اسپین‌-آف «مرد عنکبوتی» با همکاری «جارد لتو» و «دنیل اسپینوزا» ساخته می‌شود

«جارد لتو» و «دنیل اسپینوزا» کارگردان در فیلم «موربیوس» استودیوی سونی که داستانش در دنیای «مرد عنکبوتی» اتفاق می‌افتد با یکدیگر همکاری می‌کنند. دکتر «مایکل موربیوس» در کامیک‌های مارول ضدقهرمانی خون‌آشام است که اولین بار در  سال ۱۹۷۱ در کتاب مصور «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره ۱۰۱» ظاهر شد. فیلمنامه این اثر را «مت سازاما» و «برک شارپلس» نویسندگان سریال «گمشده در فضا» شبکه نت‌فلیکس به نگارش درمی‌آورند.

لتو که در فیلم «جوخه انتحار» دی‌سی در نقش شخصیت «جوکر» به ایفای نقش پرداخته، و از احتمال تولید چند فیلم با محوریت این کاراکتر سخن گفته بود، در این فیلم در نقش بیوشیمی‌دانی به نام دکتر «مایکل موربیوس» را بازی می‌کند که به هنگام آزمایش بر روی درمان یک بیماری، خون آلوده توسط خفاش آزمایشگاهی به بدن او منتقل می‌شود. موربیوس تمام ویژگی‌های یک خون‌آشام از جمله علاقه به خون انسان را داراست.

«اوی آراد» اسرائیلی و «مت تولماچ» سرمایه‌گذاران این پروژه خواهند بود. اسپینوزا اخیراً فیلم علمی تخیلی «زندگی» با بازی «جیک جیلنهال» و قبل از آن «کودک ۴۴» با بازی «تام هاردی» و «پناه‌گاه» با بازی «رایان رینولدز» را روی پرده برده است.

سونی با این فیلم و نیز «ونوم» با نقش‌آفرینی «تام هاردی»، و وارد کردن کاراکترهای ضدقهرمانی چون «گربه سیاه» و «سمور نقره‌ای» در فیلم «نقره‌ای و سیاه» سعی دارد دنیای «مرد عنکبوتی» را وسعت بخشد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید